اعلام قیمت بلیط بازی‌های مسی در آمریکا برای فصل آینده


اعلام قیمت بلیط بازی‌های مسی در آمریکا برای فصل آینده

قیمت بلیط بازی‌های اینترمیامی در فصل جدید لیگ آمریکا که از اسفندماه آغاز می‌شود، مشخص شد.

اعلام قیمت بلیط بازی‌های مسی در آمریکا برای فصل آینده

به گزارش راهبرد معاصر؛ حضور لیونل مسی در لیگ آمریکا و تیم اینتر میامی سبب شده تا لیگ این کشور بیشتر از قبل در کانون توجهات باشد.

حال در فاصله یک ماه تا آغاز فصل جدید MLS و دومین فصل حضور مسی در اینترمیامی، فروش بلیط بازی‌های این تیم آغاز شده است و هوادران فوتبال در این کشور با توجه به حضور فوق‌ستاره آرژانتینی در ترکیب اینترمیامی، رغبت بیشتری برای خرید بلیط نشان می‌دهد.

MARCA نوشت داده‌های سایت Vivid Seatsنشان می‌دهد که ارزان‌ترین بلیط برای تماشای بازی‌های مسی در این فصل با قیمت ۷۹ دلار در دسترس خواهد بود.

ارزان‌ترین بلیت بازی اینتر میامی برای تساوی آنها با CF مونترال در ۱۰ مارس(۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در استادیوم خانگی آنها در استادیوم DRV PNK در فورت لادردیل، فلوریدا است.بلیت‌های این بازی از ۷۹ دلار شروع می‌شود.

بالاترین قیمت اولیه بلیط برای طرفداران MLS برای دیدن مسی بازی اینترمیامی برابر نیویورک سیتی FC است که با قیمت اولیه ۴۱۹ دلار به فروش می‌رسد

این بازی در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۴( ۳۱ شهریور۱۴۰۳ ) در نیویورک برگزار خواهد شد و برای حضور چهره‌های مشهور زیادی در این دیدار برنامه‌ریزی شده است.

بلیت‌ها همچنین برای بازی خارج از خانه مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی در در کانزاس سیتی در ۱۳ آوریل ۲۰۲۴( ۲۵ فروردین ۱۴۰۳) نیز با همین قیمت شروع می‌شوند./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!