انعطاف باورنکردنی بدن پردیس احمدیه / تمرین ورزشی خانم بازیگر + عکس


انعطاف باورنکردنی بدن پردیس احمدیه / تمرین ورزشی خانم بازیگر + عکس

پردیس احمدیه عکسی در حین تمرین ورزشی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. خانم بازیگر مدت هاست یوگا انجام می دهد و انعطاف باورنکردنی بدنش باعث حیرت طرفدارانش شد. عکس پردیس احمدیه در حین ورزش سن و تحصیلات پردیس...

پردیس احمدیه عکسی در حین تمرین ورزشی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. خانم بازیگر مدت هاست یوگا انجام می دهد و انعطاف باورنکردنی بدنش باعث حیرت طرفدارانش شد.

عکس پردیس احمدیه در حین ورزش

انعطاف باورنکردنی بدن پردیس احمدیه / تمرین ورزشی خانم بازیگر + عکس

سن و تحصیلات پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در مراغه، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان می باشد که اتفاقی وارد بازیگری شد و دوست دارم نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای بازی کند.

پردیس احمدیه از چه سنی بازیگری را شروع کرد؟

سال ۱۳۷۸ زمانی که با مادرش در خیابان راه می رفت به صورت اتفاقی دم پارک ملت توسط یک دستیار کارگردان برای بازی در تبلیغات پودر لباسشویی بانو دعوت به کار شد. به این ترتیب وقتی تنها هفت سال داشت بازی جلوی دوربین را تجربه کرد. پردیس سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۵ سال شده بود اتفاقی با حمید نعمت الله (کارگردان) آشنا شد تا اینکه یک سال بعد توسط او به افشین صادقی معرفی شد.

همسر پردیس احمدیه

پردیس احمدیه هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

الگوی پردیس احمدیه در زندگی

من اصلا اگر در روز موسیقی که دلم می خواد را گوش ندهم نمی توانم زندگی کنم، فیلمم نگاه می کنم ولی اینجور نه که بخواهم خودم را به بازیگری نزدیک کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی