بازداشت بی‌دلیل زنان و کودکان فلسطینی در کرانه باختری


بازداشت بی‌دلیل زنان و کودکان فلسطینی در کرانه باختری

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین از افزایش آمار شهروندان فلسطینی بازداشت شده توسط نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر داد.

بازداشت بی‌دلیل زنان و کودکان فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که عناصر اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی از عصر روز گذشته تا بامداد امروز چهارشنبه دست کم ۲۵ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، در میان بازداشت شدگان تعدادی زن و کودک نیز حضور دارند.

با بازداشت این تعداد از شهروندان فلسطینی، آمار فلسطینی‌های بازداشت شده در کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به چهار هزار و ۶۳۰ تن افزایش یافت.

نظامیان اشغالگر طی بامداد امروز به منطقه‌های مختلف کرانه باختری حمله کرده و علاوه بر یورش به منازل مسکونی فلسطینی‌ها به سمت آن‌ها شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، عناصر صهیونیست به منطقه‌ای در شهر الخلیل و بیت فوریک در شرق شهر نابلس حمله کردند.

آن‌ها همچنین با یورش به محله کفر عقب واقع در شمال قدس اشغالی حسام غیث جوان فلسطینی را بدون دلیل موجه بازداشت کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری نیز از پای ننشسته و عناصر متجاوز را با پرتاب نارنجک‌های دست ساز در جریان حمله به اردوگاه عایده واقع در شمال بیت لحم هدف قرار دادند. همچنین درگیری‌هایی مسلحانه ای میان دو طرف در اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس و منطقه طمون رخ داده است.

منطقه سلواد واقع در شمال شرق رام الله نیز شاهد حمله عناصر متجاوز رژیم صهیونیستی بود. این اشغالگران به شهر طوباس و منطقه اللبن الشرقی واقع در جنوب نابلس یورش بردند.

وزارت بهداشت فلسطین چند روز قبل اعلام کرده بود که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۵۰۵ فلسطینی از جمله ۱۱۱ کودک در منطقه‌های مختلف کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403