اعلام آمادگی زاکانی برای پذیرش تمام معتادان متجاهر شهر تهران


اعلام آمادگی زاکانی برای پذیرش تمام معتادان متجاهر شهر تهران

شهردار تهران با اشاره به راه‌اندازی قریب‌الوقوع مرکز یاورشهر ۹ و فشافویه گفت: با این اتفاق بالغ بر ۶هزار تخت به ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر تهران اضافه خواهد شد و به این ترتیب نگرانی از بابت پذیرش تمام معتادان متجاهر شهر تهران نخواهیم داشت.

اعلام آمادگی زاکانی برای پذیرش تمام معتادان متجاهر شهر تهران

به گزارش راهبرد معاصر، جلسه شورای سیاست‌گذاری مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران با حضور علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، مهدی چمران؛ رئیس شورای اسلامی شهر، امین توکلی‌زاده؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار و جمعی از مسؤلان برگزار شد.

علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در این نشست با اشاره به راه‌اندازی قریب‌الوقوع مرکز یاورشهر 9 و فشافویه اظهار کرد: با این اتفاق بالغ بر 6هزار تخت به ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر تهران اضافه خواهد شد. به این ترتیب نگرانی از بابت پذیرش تمام معتادان متجاهر شهر تهران نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه برای هر مشکل اجتماعی، یک برنامه عملیاتی در مجموعه قرارگاه طراحی شده، اضافه کرد: مثلاً برای ساماندهی معتادان متجاهر یک طرح 9 بندی تهیه و آماده شده است.

زاکانی موضوع ساماندهی کودکان کار و تکدی‌گران را از مهم‌ترین دستورکارهای کارگروه اجتماعی دانست و اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال و با همکاری دیگر دستگاه‌ها بتوانیم تا حد قابل توجهی این آسیب‌ها را در فضای شهر کاهش دهیم.

سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این نشست با اشاره به تفویض اختیارات رئیس‌جمهور طبق اصل 127 قانون اساسی به شهردار تهران گفت: این اقدام امیدها را برای عملیاتی شدن برنامه‌ها در راستای ساماندهی معضلات اجتماعی شهر افزایش داد.

وی تأکید کرد: حالا می‌توان امیدوار بود دیگر طرح‌ها و مصوبات در حد یک نوشته روی کاغذ باقی نخواهد ماند./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟