وام ودیعه مسکن 2 برابر شد


وام ودیعه مسکن 2 برابر شد

رکنا سیاسی: سخنگوی دولت با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از توافقات با شورای پول و اعتبار در راستای حمایت از طرح نهضت ملی مسکن به هیات دولت ارائه کرد،اظهار داشت: طبق مصوبه شورای پول و اعتبار سود وام نوسازی مسکن روستایی به ۵ درصد کاهش یافت و توافقاتی برای پلکانی شدن اقساط وام انجام شده است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آمارهای رشد اقتصادی ارائه کردند که نشان از رشد اقتصادی در بخش های انرژی، نفت، و ساختمان بود. رشد ساختمان در سه ماهه اول به ۳ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی هم گزارشی از توافقات با شورای پول و اعتبار در راستای حمایت از طرح نهضت ملی مسکن ارائه کرد ، طبق مصوبه شورای پول و اعتبار سود وام نوسازی مسکن روستایی به ۵ درصد کاهش یافت و توافقاتی برای پلکانی شدن اقساط وام انجام شده است.

بهادری جهرمی گفت: برای حمایت از اجاره بهای مسکن هم، وام ودیعه مسکن دو برابر شد، در تهران وامن ودیعه مسکن از ۱۰۰میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت در سایر مراکز استان ها هم بیش از دو برابر شد. برای اولین بار وام ودیعه مسکن به روستاییان به میزان ۴۰ میلیون تومان اختصاص خواهد یافت.

با گذشت کمتر از ۲ ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا محور در قابل ۳۰ قرار داد، مبلغ ۵۵ هزار میلیارد تومان قرار داد با بخش های خصوصی و عمومی برای توسعه دریا محور منعقد شده است.

ادامه دارد.....


وام ودیعه مسکن 2 برابر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظرات شهید مطهری درباره عفاف و حجاب راهگشاست