نحوه فعالسازی هدیه همراه اول به مناسبت شب یلدا 1402


نحوه فعالسازی هدیه همراه اول به مناسبت شب یلدا 1402

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری می‌توانند هدیه همراه اول شب یلدا را خریداری نمایند.

هدیه همراه اول شب یلدا

همراه اول به مناسبت شب یلدا هدیه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

تمامی مشترکان همراه اولی برای بهره مندی از «بسته های ویژه شب یلدا» می توانند نسبت به خریداری و فعالسازی بسته موردنظرشان اقدام کنند.

در این طرح، بسته های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته شده است تا زمینه ساز خلق خاطراتی به یادماندنی در بلندترین شب سال باشد.

نحوه فعالسازی هدیه همراه اول به مناسبت شب یلدا 1402

بسته های ویژه شب یلدا ۱۴۰۲

همراه اول به مناسبت شب یلدا بسته های متنوع مکالمه و اینترنت ۸ شب تا ۸ صبح با تخفیف استثنایی برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. این بسته ها از ساعت 8:00 تا 24:00 روز 30 آذر برای مشترکین دائمی و اعتباری و انارستان قابل خریداری می باشد.

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری #67 *100* و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری #6671*100* می‌توانند این بسته را خریداری نمایند.

نحوه فعالسازی هدیه همراه اول به مناسبت شب یلدا 1402

شرایط و قوانین طرح هدیه همراه اول بمناسبت شب یلدا

  • این بسته ها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 30 آذر تا ساعت 24 همان روز قابل خریداری و فعالسازی است ولی مهلت استفاده از آن از 8 شب 30 آذر تا 8 صبح 1 دی می باشد.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ ها با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته ها با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %9 مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %9 مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

امکان فعالسازی همزمان این بسته ها با سایر بسته های مکالمه، اینترنت و ترکیبی برای تمامی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه وجود دارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا