شهادت 100 فلسطینی تنها در یک روز در غزه


شهادت 100 فلسطینی تنها در یک روز در غزه

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفت که در جریان حملات رژیم صهیونیستی طی روز سه‌شنبه، حداقل ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

شهادت 100 فلسطینی تنها در یک روز در غزه

به گزارش راهبرد معاصر، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفت که در جریان حملات رژیم صهیونیستی طی روز سه‌شنبه، حداقل ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

القدره بامداد چهارشنبه در این‌باره توضیح داد: «اشغالگران ساعات روز سه‌شنبه را به قتل‌عام‌های پی در پی تبدیل کردند که بدون استثنا بر تمام مناطق نوار غزه تأثیر گذاشت».

وی ضمن اشاره به شهادت حداقل ۱۰۰ فلسطینی در حملات بی‌وقفه صهیونیست‌ها، افزود که صدها نفر دیگر هم در بمباران نوار غزه مجروح شدند.

پیش از این، وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود که شمار شهدا از آغاز جنگ تاکنون به ۱۹ هزار و ۶۶۷ نفر رسید و علاوه بر آن تعداد زخمی‌ها نیز ۵۲ هزار و ۵۸۶ نفر شده است.

این نهاد فلسطینی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی کنترل ورود کمک‌های پزشکی را در اختیار دارد و از آن به عنوان سلاحی استفاده می‌کند تا افراد زخمی را در شمال غزه به شهادت برساند.

خبرگزاری «شهاب» نیز گزارش داده که بیمارستان‌های جنوب نوار غزه دیگر قادر نیستند خدمات‌رسانی کنند، زیرا با حجم زیادی از افراد زخمی روبرو هستند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان