بهترین دروازه‌بان لیگ متعلق به این تیم است


بهترین دروازه‌بان لیگ متعلق به این تیم است

پارسینه: جواد نکونام تیمش در این فصل شرایط خوبی را تجربه می‌کند که می‌تواند این تیم را آماده و مهیا برای رقابت با سپاهان کند.

بهترین دروازه‌بان لیگ متعلق به این تیم است
به گزارش ورزش سه، استقلال در سیزدهمین دیدار این فصل خود موفق شد تا با چهار گل نساجی با شکست دهد و از سد این تیم در ورزشگاه آزادی گذر کند؛ استقلال با احتساب این بازی در 7 بازی اخیر به 4 تساوی و 3 برد دست یافته است. این تیم در 6 بازی قبلی دو پیروزی داشته است. این تیم طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری را در این فصل دارد و 10 بازی است که شکست نخورده است. آبی‌پوشان با جشنواره گلی که به راه کردند، روند 100 درصد پیروزی در بازی‌های خانگی حفظ کردند تا تیم نکونام همچنان به عنوان صدرنشین جدول لیگ بیست و سوم بالانشین باشد.
در این فصل برای استقلال، یازده بازیکن موفق شده‌اند گلزنی کنند تا به مانند ملوان بندرانزلی این فصل یازده گلزن متفاوت داشته باشد که این موضوع نشان می‌دهد، ۲۰ گل این فصل استقلال در میان نفرات و مهره‌های ابی پوشان تقسیم شده که این باعث می‌شود تا تیم های حریف در برابر تیم تحت هدایت نکونام سردرگم باشند.
استقلال این فصل با داشتن حسین حسینی بهترین دروازه‌بان لیگ را دارد و در کنار او بالاترین نرخ تبدیل شوت به گل و همچنین بعد از سپاهان و تراکتور با بیشترین خلق موقعیت شرایط بسیار ایده‌آلی را تجربه می‌کند که قطعا این آمارها می‌تواند ذهنیت استقلال را برای قهرمانی سازماندهی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی