جهاد اسلامی: آرزو‌های واشنگتن درباره فلسطین نقش بر آب خواهد شد


جهاد اسلامی: آرزو‌های واشنگتن درباره فلسطین نقش بر آب خواهد شد

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد جنگ و تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه توسط غرب با هدف حفظ بازدارندگی رژیم صهیونیستی مدیریت می‌شود و آرزو‌ها و توهمات آمریکا در منطقه، این بار نقش بر آب و دفن خواهد شد.

جهاد اسلامی: آرزو‌های واشنگتن درباره فلسطین نقش بر آب خواهد شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد الهندی تأکید کرد هدف رژیم صهیونیستی از جنایات و کشتار در نوار غزه بازگرداندن بازدارندگی برای این رژیم است. این در حالی است که موشک باران تل آویو در هفتاد و چهارمین روز مقاومت غزه، نشان دهنده شکست تجاوز اشغالگران به این منطقه از خاک فلسطین است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات وحشتناک در غزه در مقابل دیدگان جهانیان از شکست در میدان نبرد فرار می‌کند و این رژیم برای بالا بردن روحیه اش پس از شکست‌های میدانی پیاپی تلاش می‌کند.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: ادعا‌ها درباره مراحل جنگ، عاری از صحت است و سراسر نوار غزه را بمباران کرده اند.

محمد الهندی هدف رژیم صهیونیستی از تجاوز اخیر را ریشه کن کردن مقاومت دانست و تأکید کرد این هدف هرگز تحقق نخواهد یافت.

این شخصیت سیاسی برجسته فلسطینی افزود: با وجود اینکه کشور‌های عربی اهرم‌های فشار قوی در اختیار دارند، اما نمی‌خواهند از آن‌ها استفاده کنند و هیچ گونه اراده سیاسی عربی برای توقف تجاوز اخیر به غزه وجود ندارد.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: مطرح کردن راه حل تشکیل دو کشور، برای آرام کردن فلسطینی هاست. / فلسطین الیوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید