ربودن مرد جوان پس از کتک زدنش در وسط شهر سراوان + جزییات


ربودن مرد جوان پس از کتک زدنش در وسط شهر سراوان + جزییات

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم ربایان کمتر از 24 ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد آذرکیش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی 38 ساله توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان سراوان پس از ضرب و جرح ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان دنبال شد.

وی افزود: ماموران انتظامی سراوان بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405 ، فردی 34 ساله را پس از ضرب و جرح در یکی از میادین شهر ربوده و از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان سراوان شناسایی نمایند.

سرهنگ آذرکیش تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا بلافاصله محل را در محاصره خود در آورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد نمایند.

سرهنگ "آذرکیش" در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر عامل اصلی این آدم ربایی با انگیزه اختلافات قبلی، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.


ربودن مرد جوان پس از کتک زدنش در وسط شهر سراوان + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آدم‌ربایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول