بدرقه رضا طوفان به خانه ابدی


بدرقه رضا طوفان به خانه ابدی

رضا صفایی‌پور (بازیگر) با حضور جمعی از همکاران و دوستانش به سمت خانه ابدی خود بدرقه شد.

صبح سه‌شنبه ۲۸ آذرماه خانه سینما برای چندمین بار در ماه‌های گذشته میزبان مراسم وداع با یکی دیگر از اهالی سینما شد و این بار قرعه به نام یکی از بازیگران مطرح در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ خورده بود که در دوران کاری‌اش به «بدمن» سینما شهرت داشت.

رضا صفایی‌پور معروف به رضا طوفان از آخرین نسل بازیگران ژانر اکشن سینمای ایران بود که دو روز قبل پس از مدتی که به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود از دنیا رفت.

در مراسم تشییع این هنرمند که با حضور خانواده و جمعی از سینماگران برگزار شد، ابوالفضل پورعرب، علی دهکردی (مدیر عامل خانه سینما)، پژمان بازغی، منوچهر شاهسواری، اصغر همت، محمد شیری، فرید سجاد حسینی، حسن کریمی و سعید خانی از جمله حاضران بودند.

کامران ملکی که پس از مدت‌ها اجرای مراسمی این چنینی را برعهده گرفت، گفت: من سال‌ها برای مراسم وداع هنرمندان اینجا بودم و رضا طوفان از اولین کسانی بود که می‌آمد. خیلی‌ها بخاطر آلودگی هوا نتوانستند بیایند بخصوص آنکه سن همکاران طوفان سنی نیست که در این آلودگی هوا حضور داشته باشند، ولی در رسانه‌ها دیدید که چطور از رضا طوفان یاد کردند.

بدرقه رضا طوفان به خانه ابدی

پس از او اصغر همت در جایگاه حاضر شد و در سخنانی اعتراضی نسبت به حاضر نشدن سینماگران در مراسم و بهانه آلودگی بیان کرد: یک زمان برای برخی مسائل آدم به جهنم هم باید برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟