ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان


ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان

پرسپولیس با ترکیبی متفاوت به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته و تیم یحیی گل محمدی در دربی هفته قبل هم با وجود اینکه تا لحظات پایانی از حریف سنتی پیش بودند، در نهایت برد را با تساوی عوض کردند و دو امتیاز حساس آن بازی را از دست دادند. حالا شاگردان گل محمدی امروز باید در اهواز به مصاف دیگر استقلال لیگ برتر بروند. پرسپولیس به غیر از ۳ مصدوم اصلی خود یعنی وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی، می تواند از بقیه بازیکنانش در این بازی استفاده کند.

یحیی قصد دارد برای بازی با استقلال خوزستان هم تغییر سیستم دهد و هم چند تغییر مهم را در ترکیب تیمش اعمال کند. پرسپولیس برای اولین بار در این فصل قرار است با ۳ دفاع به میدان برود. علیرضا بیرانوند مطابق انتظار دروازه بان پرسپولیس خواهد بود. مهم ترین تغییرات پرسپولیس در خط دفاعی است و دانیال اسماعیلی فر و گولسیانی جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهند داشت و فرشاد فرجی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. به این ترتیب،کنعانی زادگان، نعمتی و فرجی ۳ مدافع میانی پرسپولیس را در این بازی تشکیل خواهند داد.

در میانه میدان سروش رفیعی نیمکت نشین خواهد شد و شاهد زوج سرلک و ریگی خواهیم بود. مهدی ترابی و سعید صادقی دو بال کناری پرسپولیس خواهند بود و عالیشاه، عمری و زاهدی هم ۳ بازیکن خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی امروز با استقلال خوزستان به این شکل خواهد بود: بیرانوند، نعمتی، کنعانی زادگان، فرجی، ریگی، سرلک، ترابی، عالیشاه، صادقی، عمری و زاهدی./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی