دستور قالیباف برای برخورد فوری با عاملان حادثه تروریستی راسک+فیلم


دستور قالیباف برای برخورد فوری با عاملان حادثه تروریستی راسک+فیلم

اقتصادنیوز: رئیس مجلس درباره عاملان حادثه تروریستی راسک گفت: لازم است نیروهای امنیتی انتظامی با فوریت نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در ابتدا فرارسیدن شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت و تعزیت می‌گویم و از همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت که مراسم عزای ام‌المومنین را هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند قدردانی می‌کنم.

خبر مرتبط
درخواست امیرعبداللهیان از پاکستان درباره عاملان حمله تروریستی راسک

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در گفت‌ وگوی تلفنی با سرپرست وزارت خارجه پاکستان، از همتای پاکستانی خود خواست عاملان حمله راسک را به عنوان گروه تروریستی شناسایی کند.

وی ادامه داد: ضروری است استمرار جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی کودک کش علیه مردم بی‌گناه غزه را محکوم کنم و به جبهه غرب که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد و تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، مالی، نظامی و دیپلماتیک خود را به کار بسته که از ادامه این جنایت حمایت کند می‌گویم که تجربه این روزها باید به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته و حتی حمایت‌های شما نمی‌تواند این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است نجات دهد.

خبر مرتبط
ورود وزیر اطلاعات به حمله تروریستی راسک/ مجازات فوری عوامل حادثه‌ تروریستی را وظیفه می‌دانیم

اقتصادنیوز: وزیر اطلاعات گفت: جامعه‌ اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان مجازات مسببین خون های به ناحق ریخته شده‌ شهدای حادثه‌ تروریستی راسک را وظیفه خود می دانند.

وی در ادامه اظهار کرد: ادامه این جنایت ضد انسانی رسوایی فراگیر برای شما به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که شما را نزد ملت‌های خود نیز بی‌آبرو می‌کند.

قالیباف تصریح کرد: به حکام و روسای کشورهای اسلامی و عربی نیز باید بگویم که در پیشگاه کشورها و ملت‌های مسلمان در معرض آزمون بزرگی قرار گرفته‌اید و لذا بدون شعارهای طوفانی باید در عمل وظیفه انسانی و دینی خود را انجام دهید متاسفانه تا به امروز در این آزمون سربلند نبوده‌اید، امیدوارم در روزهای پیش‌رو بتوانید گام‌های موثری بردارید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان فراجا شد مایه تاثر فراوان شد و بنده این حادثه را خدمت فرمانده معظم قوا، فرماندهی نیروی انتظامی و کارکنان فراجا و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت می‌گویم. لازم است نیروهای امنیتی انتظامی با فوریت نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند. باید با مسببان این حادثه از آمرین تا عاملین برخورد شود. در کنار آن تجهیز پاسگاه‌های مرزی برای جلوگیری از این اقدامات لازم است.

قالیباف در پایان گفت: از کمیسیون امنیت ملی درخواست داریم ضمن رسیدگی به ابعاد این حادثه گزارشی از تجهیزات لازم برای تقویت مقرهای انتظامی مرزی تهیه کرده و به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن