زنگ خط در تنگ سیاه بروجن ! / عملیات سخت در بوران وحشتناک


زنگ خط در  تنگ سیاه بروجن ! / عملیات سخت در بوران وحشتناک

رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از انجام عملیات ۹ ساعته امداد و نجات در ارتفاعات تنگ سیاه بروجن برای نجات جان سه گرفتار خبر داد.

به گزارش رکنا، مسعود مثنوی امروز، ۲۷ آذرماه با اعلام این خبر به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ساعت ۲۰ روز یک‌شنبه با اعلام مرکز عملیاتی ۱۱۲ مبنی بر گرفتار شدن سه نفر در ارتفاعات تنگ سیاه در منطقه چغاخور، تیم امداد و نجات پایگاه نگین شهرستان بروجن به منطقه اعزام و پس از ۹ ساعت تلاش بی وقفه در ساعت سه بامداد امروز موفق شدند به افراد گرفتار دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: خوشبختانه افراد گرفتار دچار آسیب جسمی نبودند و در این ارتفاعات راه اصلی را پیدا نکرده بودند که‌ در نهایت با حمایت تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به پایین کوه منتقل شدند.

مثنوی خاطرنشان کرد: هر ساله به دلیل عدم توجه افراد به هشدارهای سازمان هواشناسی و نا آشنا بودن برخی به مناطق کوهستانی، حوادث بسیاری در ارتفاعات رخ می‌دهد که با توجه به برودت هوا و بارش نزولات جوی دسترسی به این افراد به آسانی امکان پذیر نیست و منجر به آسیب‌های جسمی برای این افراد می‌شود، رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در فصول سرد سال باید بیشتر مدنظر فعالان حوزه کوهنوردی قرار گیرد.


زنگ خط در  تنگ سیاه بروجن ! / عملیات سخت در بوران وحشتناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟