بازداشت آخرین متهم در حمله به پزشک مشهدی/ آنها 5 نفر بودند!


بازداشت آخرین متهم در حمله به پزشک مشهدی/ آنها 5 نفر بودند!

حوادث رکنا: پنجمین نفر از عوامل حمله کننده به پزشک مشهدی بازداشت شد.

به گزارش رکنا، بر اساس گزارش به دست آمده از یک منابع آگاه، عصر امروز پنجمین نفر از عاملین حمله کننده به یک پزشک در درمانگاهی شهر مشهد ، بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد.

روز گذشته در فضای مجازی کلیپی منتشر شده بود که در آن نشان می داد چند مرد قمه و چاقو به دست وارد درمانگاه‌ها ی حاشیه شهر مشهد شدند و از روی قصد شروع به ضرب و شتم پزشک درمانگاه کردند، آنها در اعترافاتشان گفته اند که این پزشک از دادن نسخه بدون معاینه بیمارشان امتناع کرده و همین موضوع باعث خشم و عصبانیت آنها شده بود.

حمله به پزشک جوان در درمانگاه مشهد 26 آذر 1402

پیرو سوءقصد به یک پزشکی در یکی از درمانگاه‌های بخش خصوصی، فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۴ نفر از عوامل این حمله دستگیر شدند.

روز گذشته در فضای مجازی کلیپی منتشر شده که در آن عده‌ای در یکی از درمانگاه‌های حاشیه شهر با چاقو و قمه قصد ضرب و شتم پزشک درمانگاه به دلیل امتناع دکتر از دادن نسخه بدون معاینه بیمار را داشته‌اند.

حال پیرو سوءقصد به یک پزشکی در یکی از درمانگاه‌های بخش خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی مشهد در اطلاعیه‌ای این اقدام را به شدت محکوم کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده پزشکی که مورد سوء قصد قرار گرفته بود از افراد دارای سوابق ارزنده در خدمت‌رسانی به بیماران بوده و به دلیل رعایت اصل انطباق و ارجاع بانوی بیمار به یکی از پزشکان زن مرکز و عدم قبول تجویز دارو بدون معاینه بیمار، مورد سوء قصد از سوی همراهیان بیمار قرار گرفته است.

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد نیز پس از انتشار این حادثه دستور ویژه برای دستگیری عاملان شرارت در یکی از درمانگاه‌های مشهد و پیگیری این موضوع را صادر کرد و با توجه به سرنخ های موجود تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد و سرانجام ظهر امروز چهار نفر از عوامل حمله به این درمانگاه در مشهد با تلاش پلیس دستگیر شدند.

محمد حسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز در خصوص پرونده حمله تعدادی شرور به این درمانگاه در مشهد اظهارداشت: بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش دایره اطلاعات کلانتری 27 شهید رجایی مشهد تاکنون چهار نفر از مهاجمان دستگیر شده اند.


بازداشت آخرین متهم در حمله به پزشک مشهدی/ آنها 5 نفر بودند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم