افزایش تلفات ارتش اسرائیل به 458 کشته


افزایش تلفات ارتش اسرائیل به 458 کشته

ارتش رژیم اسرائیل در اطلاعیه‌ای با تأیید کشته شدن چهار تن دیگر از نظامیانش، از افزایش تلفات خود به ۴۵۸ کشته خبر داد.

افزایش تلفات ارتش اسرائیل به 458 کشته

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم اسرائیل امروز (دوشنبه) مدعی شد که از ابتدای جنگ غزه (۱۵ مهر) تاکنون ۴۵۸ نظامی خود را از دست داده است؛ همجنین ۱۲۵ نظامی از زمان آغاز حمله زمینی به غزه به دست رزمندگان فلسطینی کشته شده‌اند.

به نوشته وبگاه آی ۲۴ نیوز، ارتش اسرائیل در تازه‌ترین اطلاعیه خود خبر داد که چهار نظامی دیگر این رژیم در غزه کشته شده‌اند.

شب گذشته نیز سخنگوی ارتش اسرائیل اذعان کرد که نظامیان این رژیم از خستگی شدید جنگ در غزه رنج می‌برند و برخی از آنها یک‌ونیم ماه است که در میدان نبرد هستند.

روزنامه عبری‌ببان معاریو نیز روز شنبه در گزارشی نوشت: «با گذشت ۷۰ روز از جنگ، حماس هنوز نشانه‌ای از شکست را بروز نداده است و به نظر می رسد که جنگ علیه حماس تا مدت‌های طولانی ادامه داشته باشد».

از سوی دیگر انتقادات از بنیامین نتانیاهو و مجموعه ارتش در میان جامعه اسرائیل در حال افزایش است و به خصوص کشته شدن اشتباهی سه اسیر اسرائیلی در غزه در روز جمعه، به خصوص خانواده اسرای اسرائیلی را عصبانی کرده است.

همچنین سخن مقامات اسرائیلی مبنی بر تمرکز بر روی هدف ادعایی یعنی «نابودی حماس» در حالی است که منابع خبری از تمایل تل آویو و حماس برای آتش‌بس سخن می‌گویند، هرچند هنوز طرفین بر سر مواردی اختلاف دارند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!