هواوی می‌گوید جوانان عاشق این موبایل می‌شوند!/ فیلم


هواوی می‌گوید جوانان عاشق این موبایل می‌شوند!/ فیلم

زومیت نوشت: هواوی با انتشار تیزری از سری نوا ۱۲، تاریخ رونمایی این گوشی‌ها را تأیید کرد.

چند ماه پیش هواوی بدون هیچ هیاهویی از سری گوشی‌های پرچمدار میت ۶۰ رونمایی کرد. از این رو، مشخص نبود که آیا این شرکت رویداد معرفی سری جدید نوا ۱۲ را برگزار خواهد کرد یا خیر. اما هواوی امروز در ویبو تأیید کرد که سری نوا ۱۲ در تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) معرفی خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی سری هواوی نوا ۱۲ رنگ آبی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود این خانواده شامل مدل‌هایی مانند نوا ۱۲ لایت، نوا ۱۲، نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا باشد.

نوا ۱۲ لایت دارای دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر اولد با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. گفته می‌شود که علاوه بر رنگ آبی، این گوشی در رنگ‌های سفید و مشکی نیز عرضه خواهد شد. مشخص نیست که این دستگاه 4G خواهد بود یا 5G.

گفته می‌شود نوا ۱۲ از پردازنده‌ی اسنپدراگون 778G قدرت می‌گیرد. این گوشی هواوی که از ارتباط 4G پشتیبانی می‌کند احتمالاً از شارژ سریع ۶۶ وات بهره می‌برد.

نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا به ارتباط 5G مجهز خواهند بود و احتمالاً از تراشه‌ی Kirin 9000s بهره می‌برند. این همان تراشه‌ای است که در گوشی میت ۶۰ وجود دارد. احتمالاً نوا ۱۲ اولترا با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود هر دو مدل پرو و اولترا دارای نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده باشند و وضوح 1.5K را ارائه دهند و از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی کنند.

هر دو گوشی احتمالاً دارای دوربین سلفی دوگانه‌ی ۶۰ مگاپیکسلی هستند. مجموعه دوربین پشتی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا ممکن است شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۲ برابری باشد.

هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی هواوی سری نوا ۱۲ در دست نیست اما احتمالاً قیمت گوشی یادشده کمی بیشتر از سری نوا ۱۱ خواهد بود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1849979

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها