وضعیت آشفته پمپ بنزین های ایران بعد از حمله سایبری / عرضه بنزین با سیستم جدید !


وضعیت آشفته پمپ بنزین های ایران بعد از حمله سایبری / عرضه بنزین با سیستم جدید !

رکنا اقتصادی: از صبح امروز دوشنبه 27 آذر ماه عرضه بنزین با کارت سوخت متوقف شده است که علت آن اختلال و حمله سایبری در سامانه هوشمند سوخت کشور عنوان شد.

به گزارش رکنا، همایون صالحی، رئیس کانون انجمن‌ های صنفی جایگاه‌ داران سوخت کشور در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: از صبح امروز و به دلیل اختلال در سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌ های عرضه سوخت بنزین و گازوییل در سراسر کشور با مشکل مواجه شد. در حال حاضر با بهره گیری از یک سیستم جدید به مرور جایگاه ها به مدار باز می گردند و به تعداد جایگاه هایی که عرضه سوخت رسانی را انجام می دهند، افزوده می شود.

صالحی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکل به طور کلی حل می شود؟ گفت: به دلیل گستردگی مساله در کشور و تعداد بالای جایگاه های کشور که به 4 هزار و 400 جایگاه می رسد، باید گفت اولویت با جایگاه هایی است که در مسیر اصلی هستند در مدار قرار می گیرند و عرضه سوخت رسانی آغاز می شود.

در برخی استان ها و همچنین استان تهران تعدادی از جایگاه ها در مدار قرار گرفته است و عرضه شروع شده است.

رئیس کانون انجمن‌ های صنفی جایگاه‌ داران سوخت کشور در پاسخ به وضعیت جایگاه های استان های بندری گفت: قطعا در همه کشور مشکل ایجاد شده است و با ازدحام زیادی روبه رو هستیم و در مناطق و استان های بندری با شدت بیشتری روبه رو است اما به همان نسبت تلاش می شود که این جایگاه هایی که در مسیر هستند، سریعتر راه اندازی شوند و در حال حاضر تعدادی از این جایگاه ها به مدار بازگشته و عرضه انجام می شود اما هنوز وضعیت به حالت عادی برنگشته است.

صالحی تاکید کرد این مشکل به هیچ عنوان به قیمت بنزین ارتباطی ندارد.


وضعیت آشفته پمپ بنزین های ایران بعد از حمله سایبری / عرضه بنزین با سیستم جدید !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس