سفر وزیر دفاع آمریکا به بحرین


سفر وزیر دفاع آمریکا به بحرین

وزیر دفاع آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود وارد بحرین شد.

سفر وزیر دفاع آمریکا به بحرین

به گزارش راهبرد معاصر، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود وارد منامه پایتخت بحرین شد.قرار است وزیر دفاع آمریکا در منامه با مقام‌های بحرینی درباره موضوعات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای دیدار و گفتگو کند.

وزیر دفاع آمریکا پیش از سفر به بحرین برای شرکت در مراسم تشییع پیکر امیر فقید کویت به نمایندگی از دولت آمریکا به این کشور سفر کرده بود.

پیش‌تر وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده سفری چند روزه را به خاورمیانه با توقف در (رژیم) اسرائیل، قطر و بحرین آغاز می‌کند. آستین در این سفر همچنین از ناو هواپیمابر آمریکایی یو اس اس جنرالد فورد که اکنون در شرق دریای مدیترانه مستقر است، بازدید خواهد کرد.

یک مقام ارشد دفاعی در پنتاگون در رابطه با سفر آستین به منطقه خاورمیانه، گفت: وزیر دفاع آمریکا در (رژیم) اسرائیل بر تعهد تزلزل‌ناپذیر ایالات متحده بر حق تل‌آویو برای دفاع از خود مطابق قوانین بین‌المللی بشردوستانه تاکید و همچنین درباره اقداماتی که اسرائیل برای کاهش آسیب به غیرنظامیان انجام می‌دهد، با مقامات اسرائیلی گفتگو خواهد کرد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022