نهایی شدن تفحص از حقوق‌های نجومی


نهایی شدن تفحص از حقوق‌های نجومی

عضو هیئت تفحص از حقوق‌های نجومی؛ از اتمام بررسی در این هیئت خبر داد و گفت: گزارش درباره حقوق ‌های غیر متعارف جهت بررسی در دستورکار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

نهایی شدن تفحص از حقوق‌های نجومی

به گزارش راهبرد معاصر؛ بهروز محبی نجم‌آبادی عضو هیئت تحقیق و تفحص از پرداخت‌های نجومی درباره آخرین وضعیت این تحقیق و تفحص، گفت: کار بررسی درباره این طرح تحقیق و تفحص به در هیئت به اتمام رسیده و گزارش جهت بررسی به کمسیون برنامه و بودجه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تمام مواردی که به هیئت ارجاع شده بود بررسی شد و اگر واریزی غیرمتعارفی بود مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: دلایل پرداخت حقوق‌های نجومی مورد ارزیابی قرار گرفت که همه موارد در گزارش ذکر شده است.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی افزود: گزارش هیئت تحقیق و تفحص از پرداخت‌های نجومی در دستورکار اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد اما به دلیل اینکه در روزهای گذشته بررسی لایحه بودجه 1403 در دستورکار کمیسیون قرار داشت امکان بررسی و نهایی کردن آن در کمیسیون وجود نداشت که در نشست‌های آتی کمیسیون، گزارش نهایی و جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

محبی اظهار کرد: در گزارش پیشنهاداتی برای اصلاح فرایند پرداخت حقوق‌های نجومی و بستن مسیرهای پرداخت حقوق‌های نجومی ارائه شده، ضمن اینکه اگر نیرویی موثر است و این حقوق باعث می‌شود که وی از کشور مهاجرت کند باید فکری کرد تا در کشور بماند لذا برای حفظ نیروهای متخصص نیز نکاتی مطرح شده است./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا