سردار سلامی: شهادت مظهر جاودانگی ملت است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بدرقه شهدای دفاع مقدس و اقدام تروریستی راسک با تاکید بر اینکه ارمغان شهدا آسایش مردم است، تصریح کرد: شهادت مظهر جاودانگی ملت است و بدون آن هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند.

سردار سلامی: شهادت مظهر جاودانگی ملت است

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سرلشکر حسین سلامی روز یکشنبه در مراسم بدرقه شهدای دفاع مقدس در تهران با بیان اینکه شهادت مظهر جاودانگی ملت است و بدون آن هیچ ملتی پایدار نمی‌ماند، گفت: این شهدا برای ما عزت، اقتدار، پیشرفت، امیت و آسایش و آرامش فراهم کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز سربلند و سرافرازیم و به عنوان یک قدرت بزرگ در عالم مطرح هستیم و هیچ قدرتی جرات جسارت به این مردم و سرزمین را ندارد.

سردار سلامی ادامه داد: آرامش این ملت در قلب آتش‌ وسیعی که استکبار در مناطق همجوار شعله ور کرده ارمغان واقعی این عزیزان است.

وی ادامه داد: این برادران سترگ، باشرف و غیور ما نشانه‌های همیت و غیرت هستند، صحابه امام(ع) در ظهر عاشورایند، اصحاب بدر، یاران احد و دلاوران خندق‌اند و اگر نبودند این سرزمین بار دیگر اشغال می‌شد و دوباره تاریخ را دشمنان ما می‌نوشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ایران امروز به عنوان یک قدرت بزرگ در عالم مطرح است و هیچ قدرتی دیگر جرات جسارت به این مردم و سرزمین را ندارد، گفت: در اطراف کشور همه جا آتش می‌بارد اما ملت ایران آرام است و دلیل این آرامش هدایایی است که خداوند به این ملت داده و آن نعمت ولایت و نیابت امام زمان (عج) است.

سردار سلامی افزود: این نعمت عظیم در قلب مقاومت آرام و مطمئن ایستاده و با حکمت‌های الهی خود جهان اسلام را برابر یورش کفتارها حمایت و هدایت می‌کند.

وی گفت: ملت ایران از نعمت ولایت، شهادت و جهاد برخوردار است و جهاد را فقط خاص نیروهای مسلح خود نمی‌داند و تجلیل مردم از مقام شهدا برای ما قوت قلب بی‌انتهایی است.

پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام دفاع مقدس و شهدای اقدام تروریستی راسک امروز یکشنبه ۲۶ آذر در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر کشور تشییع می‌شود./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»