آخرین وضعیت شکایت سرخابی ها در کمیته انضباطی!


آخرین وضعیت شکایت سرخابی ها در کمیته انضباطی!

گزارش اتفاقات دربی 102 تهران روز دوشنبه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

دربی پایتخت با وجود اینکه از تکنولوژی ویدئویی بهره می‌برد، اما بیشتر از مسابقات قبلی پراتفاق و جنجال بود. حواشی این مسابقه به‌قدری زیاد بود که با گذشت چند روز همچنان ادامه‌دار است و در فضای مجازی خیلی‌از طرفداران فوتبال به آن می‌پردازند.با این وجود گزارش ناظران و داوران حاضر در مسابقه استقلال و پرسپولیس تنظیم شده و به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

این گزارش‌ها با توجه به تعطیلی رسمی روز یکشنبه، روز دوشنبه به کمیته انضباطی می‌رسد تا مسئولان بتوانند درباره آن تصمیم بگیرند.جدا از گزارش‌هایی که نمایندگان فدراسیون و ناظران و داوران برای کمیته انضباطی ارسال کرده‌اند، این کمیته دو ناظر ویژه را هم روز پنجشنبه گذشته به ورزشگاه آزادی فرستاده بود تا اتفاقات را رصد کنند و آنها نیز گزارش‌های جداگانه‌ای را تنظیم کرده‌اند.

قرار است اعضای کمیته انضباطی بعد از دریافت گزارش‌ها درباره اتفاقات به بحث و تبادل نظر بپردازند و در نهایت درباره اتفاقات تصمیم بگیرند.با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد صدور حکم کمیته انضباطی درباره اتفاقات دربی 102 به هفته آینده موکول شود. احکامی که احتمالا علاوه بر دو باشگاه شامل افراد متعددی که عضو استقلال و پرسپولیس هستند هم بشود.

آخرین وضعیت شکایت سرخابی ها در کمیته انضباطی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان