افزایش تماس‌های مزاحم به اورژانس


افزایش تماس‌های مزاحم به اورژانس

رییس مرکز اورژانس استان تهران از ثبت ۲۲ هزار و ۸۶۶ ماموریت در هفته گذشته خبر داد.

افزایش تماس‌های مزاحم به اورژانس

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد اسماعیل توکلی رییس مرکز اورژانس استان تهران روز شنبه در خصوص میزان ماموریت و حوادث ۱۷ تا ۲۴ آذرماه گفت: طی این مدت در مجموع ۲۲ هزار و ۸۶۶ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد.

به گفته وی، در پی این مأموریت‌ها چهار هزار و ۸۴۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۸ هزار و ۲۱ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۴۷ هزار و ۱۱۷ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه یک هزار و ۶۷ تماس‌های مزاحم ۵۵ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته با این مرکز بوده است.

توکلی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، سه هزار و ۱۶۱ مورد حوادث ترافیکی سه درصد کاهش نسبت به هفته گذشته و ۱۹ هزار و ۷۰۵ مورد حوادث غیرترافیکی یک درصد کاهش نسبت به هفته گذشته بوده است.

به گفته وی، در هفته گذشته، اورژانس هوایی هشت سورتی پرواز داشته که در پی آن هشت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند همچنین ۶۲ نفر نیز در هفته‌ای که گذشت متاسفانه با گاز منواکسیدکربن مسموم شدند.

رییس مرکز اورژانس استان تهران اضافه کرد: واژگونی اتوبوس با ۱۲ مصدوم و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن با ۶ مسموم از حوادث مهم هفته گذشته بود. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو