مدیر شبکه سه سیما: آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است


مدیر شبکه سه سیما: آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است

علی فروغی گفت: ممکن است با برخی سلبریتی‌ها اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما آغوش صداوسیما برای تمام هنرمندانی که می‌خواهند برای مردم و نظام کار کنند باز است و ممنوعیتی وجود ندارد.

مدیر شبکه سه سیما در نشست تبیینی «رسانه و سلبریتی‌ها» در بیرجند تاکید کرد: ممکن است با برخی هنرمندان اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز است.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، نشست تبیینی «رسانه و سلبریتی‌ها» با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه و مدیر کل صداوسیمای خراسان جنوبی و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با هدف آشنایی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با پدیده سلبریتی و نحوه مواجهه با آن و همچنین تاثیرات متقابل آن بر رسانه‌ها و افکار عمومی‌بر گزار شد.

مدیر شبکه سه سیما در این نشست گفت: ممکن است با برخی سلبریتی‌ها اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما آغوش صداوسیما برای تمام هنرمندانی که می‌خواهند برای مردم و نظام کار کنند باز است و ممنوعیتی وجود ندارد. قاطبه هنرمندان و چهره‌های محبوب مردمی علاقه‌مند نظام و انقلاب هستند و حاضرند با رسانه ملی کار کنند و ما هم از حضور این چهره‌ها در برنامه‌های مختلف صداوسیما استقبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: این دسته از چهره‌ها مرجعیت و محبوبیت اجتماعی دارند و معتقدیم نباید نسبت به این طیف جامعه بی تفاوت باشیم و آن‌ها را رها کنیم.

فروغی در عین حال به رسالت سنگین صداوسیما در چهره سازی انقلابی و هدایت فکری جامعه اشاره کرد و گفت: از مجموع رسانه‌های متعهد و دلسوز انقلاب می‌خواهیم با هم افزایی و دغدغه مندی، ما را در معرفی چهره‌های انقلابی و جریان ساز در حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای یاری کنند.

مدیر شبکه سه سیما همچنین لازمه موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی را هم افزایی همه نهاد‌ها و جریان‌های دلسوز انقلاب دانست و بیان کرد: تجربه موفق این هم افزایی را می‌توانیم در جریان سازی کار‌های اثرگذار سرود سلام فرمانده، جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، پویش حریفت منم، برنامه محفل و جشن فرشته‌ها دید که همه جریان‌ها پای کار آمدند و بدون هیچ چشمداشتی برای انقلاب کار کردند.

وی عنوان کرد: این اقدامات در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن، معجزه کرد و حتی خاری در چشم دشمن شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اغتشاشات پاسخی به کار موفق جبهه‌ای سرود سلام فرمانده و پیاده روی میلیونی اربعین و امثالهم بود.

فروغی همچنین با اشاره به هم افزایی خوب جریان‌های انقلابی در خراسان جنوبی، تدین و پایبندی مردم این خطه به حجاب و ارزش‌های دینی را تحسین کرد و گفت: پایبندی بانوان به حجاب کامل در خراسان جنوبی می‌تواند الگویی برای سایر مناطق کشور باشد و اثرگذاری خود را داشته باشد.
در ادامه آینه دار، مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: خراسان جنوبی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه

حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به ویژه در حوزه خبر و رسانه جریان ساز است. چنانچه به این توانمندی‌ها و استعداد‌های هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان در شبکه‌های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران میدان داده شود قطعا سربلند خواهیم شد و خواهیم درخشید.

وی در پایان با تأکید بر سیاست رسانه ملی در دوران تحول خاطرنشان کرد: هویت محوری و عدالت گستری دو رویکرد جدی تولیدات در شبکه‌های استانی و سراسری است که بروز و ظهور آن را می‌توان در معرفی و انعکاس توانمندی‌ها و دستاورد‌های تمامی مناطق شهری و روستایی از قاب رسانه ملی و شبکه خبر دو دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی