پیشکسوت استقلال: نعمتی هدیه بزرگی به استقلال داد


پیشکسوت استقلال: نعمتی هدیه بزرگی به استقلال داد

پیشکسوت استقلال گفت: هیجان کاذب باعث شد تا مدافع پرسپولیس پنالتی بدهد. هیچ مدافع مبتدی هم در دقایق پایانی بازی چنین تکل دوپایی را نمی‌زند؛ نعمتی هدیه خوبی به استقلال داد.

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ، با اشاره به تساوی آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در شهرآورد صدودوم، اظهار داشت: بی‌تعارف باید بگویم دربی خوبی نبود، چیزی خاصی به نام هیجانات کاذب در بین بازیکنان وجود داشت که باعث شد تا مدافع پرسپولیس پنالتی دهد، هیچ مدافع مبتدی هم در آن دقایق پایانی بازی چنین تکل دو پایی را نمی‌زند.

وی افزود: اگر VAR نبود استقلال در این بازی شکست می‌خورد، این حرف من که اگر کمک داور ویدیوئی نبود استقلال شکست می‌خورد می‌تواند معنای ویژه و خاصی داشته باشد. این حرف نشان دهنده آن است که حق استقلال خورده نشد!

پیشکسوت استقلال: نعمتی هدیه بزرگی به استقلال داد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر دو تیم شرایط برابری داشتند استقلال مستحق باخت نبود، تا زمانی که دو تیم برای شکست نخوردن وارد زمین شوند چنین اتفاقی رخ می‌دهد و هیچکس فوتبال تماشاگر پسندی را در زمین نخواهد دید، شما اگر صدودو دربی گذشته را مرور کنید متوجه خواهید شد شاید فقط دو یا سه مسابقه جذاب برگزار شده است. این مسابقه‌ها این قدر کم بوده که آنها را خوب به خاطر داریم.

لطیفی تصریح کرد: دو تیم برتری محسوسی نسبت به یکدیگر نداشتند، توپ بیشتر در وسط زمین جریان داشت و اگر بخواهیم فوتبالی حرف بزنیم باید بگویم فوتبال زشتی را از لحاظ تاکتیکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس دیدیم، این اتفاقات ربطی به جواد نکونام و یا یحیی گل‌محمدی ندارد، تا زمانی که نگاه جامعه فوتبال بر این است که دربی نباید با باخت به پایان برسد این روند ادامه خواهد داشت، طرفداران، مدیران، مربیان و بازیکنان سرخابی شکست در دربی را پایان کار می‌دانند، وقتی می‌توانیم دربی جذابی را شاهد باشیم که دو تیم به این باور برسند که این مسابقه باخت هم دارد!

وی تاکید کرد: از ابتدای بازی مشخص بود پرسپولیس به فوتبال مالکانه روی آورده و جواد نکونام توپ را به حریف داده و می‌خواهد از ضد حملات استفاده کند، البته در ۱۰ دقیقه پایانی نکونام با آوردن آرمان رمضانی به زمین، بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد، این تنها راهی بود که می‌شد استفاده کرد چرا که کوتاه‌ترین راه برای بردن توپ به هجده قدم حریف بود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در نهایت استقلال به تساوی رسید تا به آینده امیدوار باشد، به طور حتم این تیم می‌تواند در هفته‌های آینده نتایج خوب گذشته‌اش را تکرار و به همان جایگاهی که شایسته‌اش است برسد، استقلال بزرگ است و مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!