شادی گل استقلال مقابل پرسپولیس شاکی پیدا کرد


شادی گل استقلال مقابل پرسپولیس شاکی پیدا کرد

دربی سرخابی‌ها هرچقدر از نظر فنی فاقد کیفیت‌های لازم بود، اما از جهت حواشی تنه به بزرگترین دربی‌های جهان می‌زند. با گذشت 48 ساعت از دربی تهران، همچنان بحث داغ این بازی ادامه دارد و در جدیدترین واکنش، باشگاه پرسپولیس بابت شادی دو بازیکن حریف رو به تماشاگران این تیم مدعی شکایت از آنها شده است.

طبق ویدئویی که باشگاه پرسپولیس منتشر کرده، بعد از گل جنجالی و پر حرف و حدیث استقلالی‌ها که از روی نقطه پنالتی توسط کوین یامگا به ثمر رسید، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به نوبت شادی جنجالی رو به تماشاگران پرسپولیس داشتند.

ابتدا این امید عالیشاه بود که پا پیش گذاشت و از بازیکن حریف خواست به سمت زمین و سکوهای خودی برود. اما لحظاتی بعد فرشاد فرجی مدافع شمالی سرخ‌ها نیز وارد ماجرا شد و نسبت به رفتار بازیکنان استقلال معترض شد که برخوردی نیز بین طرفین شکل گرفت و با اخطار موعود بنیادی فر همراه شد.

باشگاه استقلال نیز با انتشار تصاویری از این بازی و بعد از گل امید عالیشاه نسبت به شادی کنعانی زادگان و همچنین علی نعمتی و شهاب زاهدی اعتراض کرده بود و اکنون سرخ‌ها نیز این بازی را ادامه دادند و با این تصاویر نشان دادند که حریف نیز چنین اقدامی صورت داده است.

شادی گل استقلال مقابل پرسپولیس شاکی پیدا کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی