صدور اعلان قرمز برای تروریست‌های حادثه راسک


صدور اعلان قرمز برای تروریست‌های حادثه راسک

سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی امروز می‌گوید پلیس بین الملل فراجا با دیپلماسی انتظامی مؤثر نسبت به پیگرد بین‌المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

صدور اعلان قرمز برای تروریست‌های حادثه راسک

به گزارش راهبرد معاصر، امروز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص رایزنی‌های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد موثر با تروریست‌های حادثه مقر انتظامی راسک گفت: طی تعاملات و رایزنی‌های انجام شده با مقامات مرزی و انتظامی کشورِ پاکستان برخورد قاطع با تروریست‌ها در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌های دیپلماتیک از مسیر وزارت امور خارجه برای محکومیت بین المللی این اقدام ناجوانمردانه آغاز [شده] که منجر به واکنش سازمان ملل شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس بین الملل فراجا با دیپلماسیِ انتظامیِ موثر نسبت به پیگرد بین المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

سخنگوی فراجا در خصوص آخرین وضعیت مجروحان حادثه و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا اظهار داشت: ۱۱ نفر از پرسنل خدوم پلیس در این حادثه به شهادت رسیدند و ۸ نفر زخمی که حال همگی مساعد است و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای عزیزمان در پنج استان گیلان، بوشهر، قزوین، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با حضور گسترده‌ مردم برگزار خواهد شد.

سردار منتظرالمهدی در پایان تاکید کرد: در این حادثه یکی از افسران عزیز ما ستواندوم براهویی اهل تسنن و از مردم نجیب و شهیدپرور بلوچستان به شهادت رسید؛ این هشداری بزرگ و عبرت آموز برای تروریست‌ها است که بدانند مردم سیستان و بلوچستان و فراجا در کنار هم امنیت و آرامش را با مشارکت جمعی ایجاد خواهند کرد؛ بنابراین هیچ جای امنی برای تروریست‌ها در این سرزمین وجود نداشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای اعمال شان خواهند رسید./ thvs

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی