بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس+ جزئیات


بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس+ جزئیات

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسات این کمسیون خبر داد و گفت: تصمیم‌گیری درباره تفحص از این صندوق به جلسات بعدی موکول شد.

بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس+ جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: در جلسه اخیر کمیسیون آموزش بررسی تفحص از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار قرار داشت که این موضوع با حضور مسئولان صندوق ارزیابی شد.

وی افزود: در این جلسه مشترک مسئولان صندوق توضیحاتی را پیرامون محورهای تفحص از جمله گذشته صندوق، ضرر و زیان‌های آن و ترمیم‌هایی که در این دوره مدیریت در رابطه با بحث سوددهی صورت گرفته، در خصوص پروژه‌های بر زمین مانده صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین نحوه پرداختی‌ها با بازنشستگان فرهنگی به اعضای کمسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: نهایتا پس از بررسی‌های لازم رأی‌گیری درباره تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه مجلس و به ویژه کمیسیون آموزش بوده مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان است.

نماینده همدان در مجلس افزود: بر اساس آمار، یک میلیون و 600 هزار معلم شاغل و بازنشسته در این صندوق سهام دار هستند لذا کمیسیون آموزش وظیفه دارد به عنوان متولی حوزه آموزش کشور، نظارت بر دستگاه‌های ذی‌ربط را داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: مهمترین محور تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان عملکرد صندوق در بخش اجرایی، اداری است که در این تفحص به این موضوعات رسیدگی می‌شود./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید