ادعای عجیب «یدیعوت آحارنوت» درباره نحوه به دام افتادن نظامیان صهیونیست


ادعای عجیب «یدیعوت آحارنوت» درباره نحوه به دام افتادن نظامیان صهیونیست

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد نیروهای حماس با استفاده از عروسک‌هایی که به زبان عبری صحبت می‌کنند، نظامیان اسرائیلی را به داخل تونل‌ها می‌کشانند و آن‌ها را از پا در می‌آورند.

ادعای عجیب «یدیعوت آحارنوت» درباره نحوه به دام افتادن نظامیان صهیونیست

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» مدعی شد نیروهای حماس برای کشاندن نظامیان اسرائیلی به تله‌هایی که در ورودی تونل‌هایشان کار گذاشته‌اند، از عروسک استفاده می‌کنند.

این روزنامه اسرائیلی در این گزارش که شامگاه جمعه منتشر شده است، ادعا می‌کند نیروهای حماس از این ترفند برای کشاندن نیروهای اسرائیلی به داخل تونل‌ها استفاده می‌کنند و به محض نزدیک شدن نظامیان به دهانه تونل‌ها، ورودی تونل را که در آن بمب کار گذاشته شده، منفجر می‌کنند.

طبق این ادعا، عروسک‌ها به زبان عبری صحبت می‌کنند و بعضی از آن‌ها عروسک‌هایی کوچک و بعضی دیگر عروسک‌هایی بزرگ هستند که نیروهای حماس آن‌ها را در دهانه تونل‌ها قرار می‌دهند.

این عروسک‌ها که به بلندگو متصل هستند و صدای آن‌ها را حتی در خارج از تونل‌ها نیز می‌توان شنید، صدای گریه پخش می‌کنند یا فریاد کمک سر می‌دهند و همین مسئله باعث می‌شود نیروهای اسرائیلی گمان کنند اسرا در تونل‌ها قرار دارند و به آنجا بروند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکنون در هیچ یک از بیانیه‌های خود استفاده از عروسک‌های سخنگو را تایید نکرده است. با این حال، پیشتر کشته شدن تعدادی از نظامیان اسرائیلی از جمله پسر «گادی آیزنکوت» یکی از مقامات ارشد نظامی اسرائیل که هم‌اکنون در کابینه جنگ تل‌آویو مشارکت دارد، در تونل‌ها تایید شده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!