ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی 102 پایتخت


ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی 102 پایتخت

پارسینه: خبری از خلق شگفتی در ترکیب سرخ‌ها برای دربی ۱۰۲ پایتخت نیست اما تمرینات چند روز اخیر این تیم نشان از بازی کاملا تهاجمی با همان گزینه‌های همیشگی دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی 102 پایتخت
مهر نوشت: پرسپولیس احتمالا با ترکیبی مشابه گذشته به یکصد و دومین دربی پایتخت قدم می‌گذارد، اما استراتژی متفاوتی خواهد داشت.
لیست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با وجود مصدومانی همچون مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری محدودتر از همیشه شده است تا حالا دایره انتخاب بازیکن برای ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال در دیدار رفت کمتر از همیشه شود؛ بنابراین خبری از خلق شگفتی در ترکیب سرخ‌ها برای این بازی نیست، اما تمرینات چند روز اخیر این تیم نشان از بازی کاملا تهاجمی با همان گزینه‌های همیشگی دارد.
مهدی ترابی پس از مدت‌ها به عنوان مهاجم کاذب بازی خواهد کرد تا همراه شهاب زاهدی شانس خود برای گلزنی را دنبال کنند. سعید صادقی نیز قرار است بیشتر از گذشته در نزدیکی‌های محوطه جریمه حریف بازی کند.
از این رو احتمالا پرسپولیس با ترکیب زیر به مصاف استقلال خواهند رفت:
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی و شهاب زاهدی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!