کریستین هورنر: سرجیو نیاز به شنبه های بهتر دارد


کریستین هورنر مدیر تیم فرمول یک ردبول ریسینگ می گوید که سرجیو پرز برای فصل 2024 نیاز دارد که شنبه های بهتری داشته باشد تا مجبور نباشد صرفا در روز یکشنبه یک رانندگی برای جبران رده های از دست رفته داشته باشد. پرز فصل 2023 را به خوبی شروع کرد و موفق...

کریستین هورنر مدیر تیم فرمول یک ردبول ریسینگ می گوید که سرجیو پرز برای فصل 2024 نیاز دارد که شنبه های بهتری داشته باشد تا مجبور نباشد صرفا در روز یکشنبه یک رانندگی برای جبران رده های از دست رفته داشته باشد.

پرز فصل 2023 را به خوبی شروع کرد و موفق شد که دو پول پوزیشن و دو پیروزی به دست بیاورد اما پس از آن نتوانست فرم خودش را حفظ کند و به عملکرد پیوسته خود ادامه دهد.

در حالی که پرز توانست دوباره کمی در فرم خود بهینه سازی داشته باشد، اما در هفت گرندپری پایانی، مجدداً ضعف در مرحله تعیین خط او پیدا شد و نتوانست شنبه های خوبی را تجربه کند.

هورنر در مصاحبه ای بیان کرد:

فکر می‌کنم در چند مسابقه آخر او دوباره خودش را پیدا کرده است. وقتی به تحلیل در آخر هفته ابوظبی نگاه می کنید، سرعت مسابقه ای او بسیار بسیار قدرتمند است و چکو فقط باید شنبه هایش را بهتر کند.

سرعت مسابقه‌ای او هنوز سرجایش است و وی مهارت بالایی در مسابقه دادن دارد، او احتمالاً امسال از هر ماشین دیگری سبقت گرفته است. ما فقط نیاز داریم که او مسابقه را بین چهار نفر اول شروع کند نه در رده نهم و دهم.

سرجیو در رده دوم جدول قهرمانی رانندگان قرار گرفت و مسابقات خوبی را هم پیروز شده است و رانندگی خوبی را از خود نشان داده، فکر می کنم که او می داند کجا باید بهتر کار کند. فکر می‌کنم او در نحوه مسابقه دادن خود در آینده کمی تغییر ایجاد می کند.

چکو می داند که سال بزرگی را پیش رو دارد و اگر در این زمستان کمی زمان بگذارد تا در مورد پیشرفت های احتمالی فکر کند، مطمئن هستم که او سال بعد قدرتمند باز خواهد گشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی