مشکلات پیامکی سامانه همتا رفع شده است+ فیلم


مشکلات پیامکی سامانه همتا رفع شده است+ فیلم

براساس گزارش‌های مردمی واصله به پایگاه خبری بازارنیوز، سامانه پیامکی همتا دچار اختلال شده است؛ وزیر صمت در پاسخ سوالی پیرامون این موضوع گفت که مشکلات فنی این سامانه رفع شده است.

مشکلات پیامکی سامانه همتا رفع شده است+ فیلم

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز – سعید ترکاشوند؛ اخیراً گزارشی از سوی مخاطبان پایگاه تحلیلی- خبری بازارنیوز به تحریریه این رسانه مخابره شده مبنی بر اینکه سامانه پیامکی، بستر الکترونیکی همتا وزارت صمت دچار اختلال شده است.


لازم به ذکر است، کاربرد این سامانه معطوف به استعلام رجیستری تلفن‌های همراه به منظور جلوگیری از ورود گوشی‌های قاچاق به کشور می‌شود؛ لذا، به واسطه همین امر، مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه با مراجعه به این بستر الکترونیکی و از طریق سامانه پیامکی آن، از اصالت و همچنین قانونی بودن گوشی خریداری شده اطمینان حاصل می‌کنند.


در حال حاضر پیگیری‌های خبرنگار بازارنیوز حاکی از آن است که علت وقوع این اختلال پیامکی به بدهی‌های مالی باز‌می‌گردد که این سامانه به اپراتور‌های تلفن همراه دارد. در همین راستا «عباس علی آبادی» وزیر صمت در جمع خبرنگاران، پیرامون اختلال ایجاد شده برای همتا و همچنین برنامه این وزارتخانه برای حل مشکلات سامانه مذکور به خبرنگار بازارنیوز، گفت: از این نوع مشکلات فنی دائما پیش می‌آید و پس از مدتی حل می‌شود لذا، معتقدم این قبیل موارد را نمی‌توان جز مشکلات اساسی به حساب آورد.


وزیر صمت تاکید کرد: ایرادات فنی سامانه همتا حل شده و مسئولان ذی‌ربط با این موضوع موارد اجرایی مرتبط با آن را پیش خواهند برد.



پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل دختر بدنام در ویلای زیبا / اعتراف در سالن کالبدشکافی مشهد + عکس