پاداش پای سکو مدال‌آوران پاراآسیایی کی پرداخت می‌شود؟


پاداش پای سکو مدال‌آوران پاراآسیایی کی پرداخت می‌شود؟

با گذشت بیش از یک ماه از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین هنوز خبری از پاداش پای سکوی مدال آوران نیست. به گزارش دیباچه، با وجود این که بیش از یک ماه از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین سپری می‌شود و تنها پاداش مدال آوران طلایی پرداخت شده...

با گذشت بیش از یک ماه از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین هنوز خبری از پاداش پای سکوی مدال آوران نیست.

به گزارش دیباچه، با وجود این که بیش از یک ماه از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین سپری می‌شود و تنها پاداش مدال آوران طلایی پرداخت شده است هنوز خبری از پاداش پای سکوی سایر مدال آوران هانگژو نیست.

پاداش پای سکو مدال‌آوران پاراآسیایی کی پرداخت می‌شود؟

هر چند هر از گاهی عنوان می‌شود که پاداش پای سکوی مدال آوران تامین اعتبار شده و به زودی پرداخت می‌شود اما با گذشت بیش از یک ماه از بازی‌ها هنوز خبری از پرداخت پاداش‌ها نیست. از سوی دیگر محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان و مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده که «پاداش پای سکو» مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی تامین اعتبار شده که به زودی پرداخت می‌شود. هر چند این وعده‌ از سوی مسئولان داده شده و اجرایی نشده است.

حال این سوال مطرح است که پاداش‌هایی که قرار بود به عنوان پای سکو به مدال آوران و مربیان داده شود چرا تا امروز برای آن تامین اعتبار نشده و علت تعلل در پرداخت پاداش‌ها چیست؟ اکنون که به گفته اسبقیان اعتبارات لازم برای پرداخت پاداش‌ها از سوی کمیته ملی پارالمپیک تامین شده است این امیدواری وجود دارد که پاداش‌ها هر چه سریع‌تر به مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو پرداخت شود تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری خود را برای پارالمپیک پاریس آماده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی