استوری جنجالی هافبک استقلال که بلافاصله پاک شد!


استوری جنجالی هافبک استقلال که بلافاصله پاک شد!

پارسینه: استوری آتشین سعید مهری بعد از بازی استقلال و فولاد خطاب به منتقدانش بود که خیلی زود هم پاک شد.

استوری جنجالی هافبک استقلال که بلافاصله پاک شد!
به گزارش پارسینه و به نقل از ایران ورزشی، بیست دقیقه بازی کرد به چه کسی گیر بدهیم به مهری، یک نیمه بازی کرد به چه کسی گیر بدهیم به مهری، مقصر مساوی کیست، مهری» و در ادامه می‌نویسد: «دیگه تمامش کنید جیره‌خوارها، دفعه بعد اسمتان را می‌آورم.» این بخشی از استوری آتشین سعید مهری بعد از بازی استقلال و فولاد خطاب به منتقدانش بود که خیلی زود هم پاک شد، اما آنهایی که باید این جملات را در پیج هافبک استقلال می‌دیدند، هم تک تک جملات را دیدند و هم به خاطر سپردند. سعید مهری هافبک استقلال که فقط دقایقی به بازی آمد از نحوه استوری گذاشتنش مشخص بود که کاملاً از منتقدان ناراحت است و به شکل عجیبی برای آنها از لفظ جیره‌خوار استفاده کرده که با انتقاد شدیدی مواجه شده است.
این‌طور که گفته می‌شود دلیل اصلی اینکه مهری خیلی زود پشیمان شد و استوری‌اش را پاک کرد این بود که از طرف باشگاه به او هشدار دادند که با گذاشتن استوری باعث و بانی تنش جدیدی نشود. در خصوص پیامی که مهری بعد از بازی گذاشت و زود هم آن را پاک کرد چند نکته قابل توجه است. نخست اینکه هر انتقادی باید از روی انصاف باشد و اگر تیمی نمی‌تواند نتیجه بگیرد قطعاً تمام عوامل اعم از کادرفنی و بازیکنان در آن مقصر هستند و باید جوابگو باشند و سیبل قرار دادن یک بازیکن برای سرپوش اشتباه تیمی در قالب انصاف نمی‌گنجد، اما نکته دیگر که باید به سعید مهری متذکر شد این است که او طی دو سال اخیر اصلاً ثباتی در عملکرد خود نداشته است. عملکرد سینوسی این بازیکن خودش اثبات این ادعا است و نشان می‌دهد که مهری برای رهایی از آنچه کاسه صبرش را لبریز کرده و او را وادار به گذاشتن پست آتشین می‌کند، باید تلاش خود را در تمرین بیشتر کند. چون این بازیکن در وهله اول جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد و بعد از آن هم دقایقی که به زمین مسابقه می‌رود کمتر شده و شاید هم اگر کاهلی او در پس گرفتن جایگاهش ادامه پیدا کند کلاً به روی سکوها برود.
وقتی نکونام چند بازی است امید حامدی‌فر جوان را به امثال سعید مهری ترجیح می‌دهد یعنی از عملکرد او راضی نیست. جدای از مسائلی که مطرح شد باید این نکته را نیز بازیکنی مثل مهری در نظر بگیرد که در آستانه بازی حساس دربی هرگونه تصمیم فردی و عجولانه‌ای که توسط او و سایر بازیکنان گرفته شود فقط خودزنی است و تیم را به بحران می‌برد. استقلال از دو بازی اخیر خود دو امتیاز فقط گرفته است؛ اتفاقی که باعث شده حاشیه امنیت استقلال در صدر جدول به خطر بیفتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!