VAR تاثیری در تنش‌های داوری ندارد!


VAR تاثیری در تنش‌های داوری ندارد!

پارسینه: کارشناس فوتبال ایران گفت: باید قبول کنیم که شرایط لیگ برتر فوتبال ایران اصلا مناسب نیست.

VAR تاثیری در تنش‌های داوری ندارد!
به گزارش پارسینه و به نقل از برنا، مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به وضعیت لیگ برتر در فصل جاری اظهارداشت: متاسفانه لیگ برتر با شرایط خوبی پی گیری نمی‌شود. در حال حاضر ۶-۵ ماه از آغاز لیگ گذشته اما تیم‌ها حداکثر ۱۲ بازی را پشت سرگذاشته اند و تعطیلی‌های زیاد نظم برگزاری لیگ را مختل کرده است.
وی ادامه داد: این اتفاق، اتفاق خوبی نیست و باید نسبت به این موضوع آسیب شناسی صورت بگیرد تا برای فصل بعد با تفکرات بهتر بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.
مربی و کارشناس قدیمی فوتبال ایران در مورد شرایط تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: باید این واقعیت را قبول کنیم که حریفان ایران در آسیا به نوعی بین‌المللی شده اند و این مساله در آینده بیشتر شده خواهد یافت. ما باید در زمینه فنی پیشرفت داشته باشیم چون در این مسیر پیشرفت اداری و اجرایی به تنهایی نمی‌تواند ما را در رسیدن به نزدیکی تیم‌های آسیایی کمک کند.
جلالی با تاکید بر این که ورود VAR به فوتبال ایران یکی از الزامات فوتبال به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: ورود این تکنولوژی به فوتبال ایران لازم و ضروری است اما باید به این مساله هم اشاره کنم که حتی اگر این تکنولوژی را هم داشته باشیم، تشنج‌های موجود در داوری‌ها نه تنها کم نمی‌شود، بلکه ممکن است افزایش هم پیدا کند.
وی در پایان در خصوص ادامه فعالیت کانون مربیان ایران گفت: چند روز پیش جلسه هیات مدیره این کانون برگزار شد و اقدامات خوبی را در دستور کار داریم که مهمترین آن تهیه اساسنامه جدید است که تقدیم وزارت کشور کرده‌ایم تا انشاالله مجوز‌های جدیدی را برای فعالیت‌های بیشتر به دست آوریم.
گفت وگو از علی شفیعی‌جم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن