جاهای دیدنی رامسر در شب که نباید از دست داد


جاهای دیدنی رامسر در شب که نباید از دست داد

شهر رامسر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که در کنار دریای خزر واقع شده و طبیعتی بی‌نظیر دارد. این شهر جاذبه‌های گردشگری متعددی داشته و جذابیت برخی از این جاذبه‌ها در شب دوچندان می‌شود. در این مطلب قصد داریم مکان های دیدنی رامسر که دیدن...

شهر رامسر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که در کنار دریای خزر واقع شده و طبیعتی بی‌نظیر دارد. این شهر جاذبه‌های گردشگری متعددی داشته و جذابیت برخی از این جاذبه‌ها در شب دوچندان می‌شود. در این مطلب قصد داریم مکان های دیدنی رامسر که دیدن آن‌ها در شب به‌شدت توصیه می‌شود را معرفی کرده و درباره هتل های رامسر نیز اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دهیم.

دیدنی‌های رامسر در شب

بسیاری از مکان های دیدنی در شهر رامسر وجود دارند که زیبایی آن‌ها در شب و با تاریک شدن هوا چندین برابر می‌شود. در حقیقت تعدادی از جاذبه‌های این شهر در شب طور دیگری به چشم می‌آیند. برای آشنایی با این دیدنی‌ها، در این بخش از مقاله با ما همراه باشید:

· ساحل رامسر

شهر رامسر ازجمله شهرهای استان مازندران است که موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و تمام شهر در مجاورت ساحل قرار دارد. این ویژگی باعث شده است تا مسافران بتوانند با اقامت در هر نقطه‌ای از شهر، در کمترین زمان ممکن خود را به ساحل رسانده و از دیدن دریا لذت ببرند. ضمن این‌که برخی هتل های رامسر نیز در نزدیکی ساحل قرار گرفته‌اند تا رفتن به ساحل در ساعات مختلف شبانه‌روز را برای افراد تسهیل کنند.

ساحل رامسر در بعضی مناطق شنی و در بعضی مناطق دیگر سنگی است. همچنین برخی قسمت های سواحل رامسر بکر بوده و در برخی قسمت‌های دیگر این سواحل، رستوران‌هایی ساخته شده‌اند. به این ترتیب افراد می‌توانند علاوه‌بر بهره‌مندی از آرامش دریا، غذاهای لذیذی را نیز در همین مکان میل کنند.

نکته مهم و جالب توجهی که وجود دارد، این است که ساحل رامسر برای گشت‌وگذار شبانه بسیار مناسب بوده و حس‌وحال فوق‌العاده‌ای را به گردشگران هدیه می‌دهد. تماشای دریا در شب و دیدن منظره انعکاس نورهای شهر در آب، به قدری لذت‌بخش است که بسیاری از افراد برنامه رفتن به دریا را به شب موکول می‌کنند. علاوه‌براین رستوران‌های ساحلی نیز در این ساعات به شدت پررونق بوده و گردشگران لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی از بابت غذا داشته باشند.

· بلوار معلم

بلوار معلم که نام قدیمی آن بلوار کازینو است، یک خیابان سنگ‌فرش‌شده و بسیار زیبا است که در شهر رامسر قرار داشته و همه‌روزه افراد زیادی وقت خود را صرف گشت‌وگذار و پیاده‌روی در این بلوار می‌کنند. وجود درختان نخل بلند، شمشاد و توسکا در دو طرف بلوار، باعث زیبایی هرچه بیشتر این مکان شده‌است.

بلوار معلم یکی دیگر از امکانی است که در شب نیز جذابیت و حس‌وحال فوق‌العاده‌ای دارد. درنتیجه گردشگرانی که به تفریح و پیاده‌روی در شب علاقه‌مند هستند، می‌توانند با تاریک شدن هوا به این بلوار رفته و از نسیم خنکی که در طول شب از سوی دریا به این خیابان می‌وزد بهره‌مند شوند. همچنین جالب است بدانید که هنگام تاریکی هوا، چراغ‌های تعبیه‌شده در دو طرف این بلوار روشن می‌شوند و فضایی رویایی و خیره‌کننده را ایجاد می‌کنند.

جاهای دیدنی رامسر در شب که نباید از دست داد

· تله‌کابین

یکی از مهم‌ترین جاذبه های شهر رامسر که بازدید از آن در شب یا روز توصیه می‌شود، مجتمع تفریحی و رفاهی تله‌کابین است. برای ورود به این مجتمع، ابتدا باید مبلغی را به‌عنوان ورودی بپردازید؛ پس از آن می‌توانید وارد محوطه مجتمع شده و از خدمات و امکانات مختلف آن بهره‌مند شوید. استفاده از تله‌کابین در شب، یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در سفر به رامسر تجربه کنید. ازاین‌رو توصیه ما این است که حتماً این مورد را در برنامه خود قرار دهید.

این مجموعه تفریحی علاوه‌بر تله‌کابین، دارای شهر بازی، زیپ‌لاین و همچنین پارک جنگلی بوده و همه‌روزه گردشگران زیادی در رامسر به این مقصد زیبا و پرجاذبه می‌روند. علاوه‌براین وجود آب‌نمای موزیکال در این مجتمع تفریحی، باعث افزایش هرچه بیشتر جذابیت مجموعه شده است.

· جواهرده

در فاصله ۲۷ کیلومتری از شهر رامسر، به روستای زیبا و بی‌نظیر جواهرده خواهید رسید. این روستا به دالان بهشت نیز شهرت داشته و طبیعت آن پر از شگفتی‌های مختلف است. وجود آبشارها، جنگل‌ها و دریاچه‌ها در این روستا باعث شده است تا جواهرده به یکی از مقاصد گردشگری مسافران رامسر تبدیل شود.

روستای جواهرده آرامش خاصی در شب دارد و حال‌وهوای آن با روز بسیار متفاوت است. همچنین شما می‌توانید کل شب را در این روستا سپری کنید و پس از مشاهده طلوع آفتاب، از گشت‌وگذار در روستا در طول روز نیز لذت ببرید.

جاهای دیدنی رامسر در شب که نباید از دست داد

در رامسر کجا اقامت کنیم؟

یکی از سوالاتی که به‌طور فراوان از مسافران رامسر پرسیده می‌شود این است که در رامسر کجا اقامت کنیم؟ امروزه بعضی از افراد نسبت‌به ساخت یا خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور اقدام کرده و طول مدت سفر خود را در این ویلاها سپری می‌کنند؛ اما افراد دیگری نیز هستند که ویلای شخصی نداشته و اقامت در هتل را انتخاب می‌کنند. خبر خوب این است که تعداد قابل توجهی هتل در شهر رامسر بنا شده است که آماده خدمت‌رسانی به شما مسافران گرامی هستند.

اغلب هتل های رامسر از نظر سطح خدمات‌رسانی رتبه بسیار بالایی دارند و معمولاً رضایت حداکثری مسافران را جلب می‌کنند؛ اما بهتر است قبل از آغاز سفر، اطلاعات لازم درباره هتل های شهر را به‌دست آورید. کسب اطلاع درباره هتل های واقع در رامسر، به شما کمک می‌کند تا موارد مختلف را ارزیابی کرده و درنهایت بهترین و مناسب ترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید. در این بخش، تعدادی از بهترین هتل‌ های شهر رامسر را معرفی کرده‌ایم:

  • هتل آزادی
  • هتل بام سبز
  • هتل فلاح
  • هتل آپارتمان کوثر
  • هتل آپارتمان نیستان

سفر به رامسر با فلای تودی

در این مطلب درباره مکان های دیدنی رامسر در شب و همچنین درمورد تعدادی از هتل های رامسر اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دادیم. شهر رامسر یکی از شهرهای پرجاذبه و توریستی استان مازندران است و همه‌روزه گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند.

«فلای تودی» از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه خرید بلیط، رزرو هتل و… در شهرهای مختلف است. بنابراین اگر قصد سفر به شهر زیبای رامسر را دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا از طریق وب‌سایت فلای تودی، نسبت‌به خرید بلیط اقدام کرده و پس از آن از طریق همین وب‌سایت، هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

سایت فلای تودی درنظر دارد با فراهم کردن امکان خرید آسان بلیط هواپیما و بلیط قطار و همچنین رزرو راحت هتل در سراسر دنیا، سفر و گردشگری را برای شما عزیزان راحت‌تر کند. پس با خیال راحت می‌توانید به این مجموعه اعتماد کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمله وندالیست ها به آثار تاریخی ایران + فیلم