چگونه تابلو مغازه خود را انتخاب کنید؟


چگونه تابلو مغازه خود را انتخاب کنید؟

اهمیت جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری ثابت بر کسی پوشیده نیست. تابلو مغازه به عنوان اولین جزئی که در معرض نگاه افراد قرار می‌گیرد نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. با گشت و گذار در شهر می‌توانید انواع مختلفی از این تابلو‌ها را مشاهده...

اهمیت جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری ثابت بر کسی پوشیده نیست. تابلو مغازه به عنوان اولین جزئی که در معرض نگاه افراد قرار می‌گیرد نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. با گشت و گذار در شهر می‌توانید انواع مختلفی از این تابلو‌ها را مشاهده کنید.

در این بین انتخاب تابلو مغازه متناسب با کسب و کار شما اهمیت پیدا می‌کند. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم انتخاب تابلو تبلیغاتی مغازه آشنا کنیم.

نکات مهم در انتخاب تابلو سر درب مغازه

در بازار رقابت تجاری، عملکرد خوب شما تنها راه چاره برای پیروزی در این میدان نیست. برای دستیابی به جایگاه عالی در یک کسب و کار باید بتوانید خود را به خوبی به مخاطبان معرفی کنید. امروزه دیگر متن‌های طولانی معرفی کاربردی ندارند و به جای آن می‌توان از المان‌های مختلف نمایشی استفاده کرد.

تابلو سر درب مغازه به عنوان اولین جزئی که مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد؛ باید نماینده قابلی از برند شما باشد. انتخاب نادرست این تابلو نیز به همان مقدار می‌تواند شما را از بازار رقابتی به حاشیه براند. از نکات مهم در انتخاب تابلو سر درب مغازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· تابلو باید توسعه دهنده برند شما باشد.

ممکن است شما هم تابلو‌های تکراری بر سر درب مغازه‌ها دیده باشید. با رواج نوع خاصی از طراحی و سبک هنری، در یک بازه زمانی استفاده از آن گسترش می‌یابد. شما نباید تحت تاثیر این روند قرار گیرید بلکه تابلو انتخابی شما بایستی نماینده‌ای از کسب و کار شما باشد. سعی کنید از علائم مرتبط با اسم برند و نوع فعالیت خود نیز در تابلو دیجیتال استفاده کنید.

· با انواع مختلف تابلو دیجیتال، آشنا شوید.

داشتن اطلاعات در مورد انواع تابلو‌های مورد استفاده برای سر درب مغازه به شما کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشید. امروزه تابلو‌ها بر اساس جنس و نحوه کارکرد با هم تفاوت‌هایی دارند. تابلو روان یکی از انواع تابلوهای سر درب مغازه است که به خاطر ظاهر منحصر به فرد خود در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌است. تنوع در رنگ و متحرک بودن نوشتار در تابلو روان سبب شده که طرفداران زیادی به سوی خود جلب کند. شما به راحتی با کمک برنامه کامپیوتری تابلو روان می‌توانید تغییرات مد نظر خود را در تابلو روان اعمال کنید.

چگونه تابلو مغازه خود را انتخاب کنید؟

· اندازه تابلو باید متناسب با فروشگاه باشد.

شاید در نگاه اول فکر کنید که اندازه بزرگ تابلو باعث جذب بیشتر مشتری می‌شود در صورتی که این طور نیست. شما باید با توجه به نوع کسب و کار و مغازتان ابعاد تابلو سر درب مغازه را تعیین کنید. تفاوت زیاد در این دو جزء می‌تواند نگاه مخاطبان شما را خسته کند و کاربرد تابلو برای تبلیغات را کاهش دهد.

· ساده و در عین حال کاربردی باشد.

این نکته را به یاد داشته باشید که با تابلو سر درب مغازه قرار نیست برند خود را به طور کامل شرح دهید. هدف از بهره گیری از این تابلو معرفی کوتاهی از برند و جلب توجه مخاطبان است. شلوغ کردن بیش از حد تابلو با قرار دادن علائم و شکل‌های مختلف توصیه نمی‌شود. سعی کنید به ساده‌ترین شکل ممکن امضایی از برند خود در تابلو جای بگذارید. تابلو شما باید جذاب و مرموز باشد تا مخاطبان به دنبال کشف آن به مغازه شما مراجعه کنند.

· محل نصب تابلو را در نظر بگیرید.

ممکن است شما بهترین تابلو سر درب مغازه را داشته باشید ولی محل قرار گیری مناسبی نداشته باشد. در این حالت اصلا کسی تابلو را نمی‌بیند که به دنبال آن علاقه مند به استفاده از خدمات ارائه شده برند شما شود. باید قبل از نصب به دقت محل قرارگیری تابلو را در نظر بگیرید. باید از فواصل دور هم نوشته‌های آن واضح باشد و به راحتی قابل خواندن باشد. ارتفاع تابلو از سر درب مغازه را نیز باید مد نظر بگیرید.

· از تابلو با کیفیت استفاده کنید.

تابلو در واقع نوعی سرمایه گذاری بر روی بازاریابی کسب و کار شما است. تابلو سر درب مغازه در فصول مختلف تحت تاثیر تغییرات دمایی مختلف قرار می‌گیرد. استفاده از تابلو با کیفیت سبب می‌شود تا شما بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید. تابلویی که از مواد ارزان قیمت ساخته شده است با کوچک‌ترین تغییرات دمایی، تحت تاثیر قرار می‌گیرد. ظاهر بد و آسیب دیده تابلو باعث تبلیغ منفی برای فروشگاه شما می‌شود.

چگونه تابلو مغازه خود را انتخاب کنید؟

· از یک طراح حرفه‌ای کمک بگیرید.

برای دستیابی به یک تابلو متناسب با کسب و کار شما، ممکن است ایده‌های مختلفی در ذهنتان باشد. کنار هم قرار دادن هر یک از ایده‌ها در نگاه اول دشوار به نظر‌ می‌رسد. در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک طراح‌ می‌تواند چاره کار باشد. شما موارد مد نظر خود را به طراح بگویید و در نهایت تابلویی متناسب با کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن طراحی‌ می‌شود.

· به روز باشید.

تابلو سر درب مغازه مدام العمر نیست بلکه باید به فکر تعویض دوره ای آن باشید. تغییرات کسب و کار خود را در نظر داشته باشید و به تناسب با آن تابلو را نیز به روز کنید. این موضوع نشان‌ می‌دهد که برند شما همواره در حال تغییر و بهبود است.

· خوانا بودن تابلو را مد نظر بگیرید.

اولین کاربرد تابلو در معرفی کسب و کار شما خلاصه‌ می‌شود. این کار با خوانا بودن نوشته‌های تابلو سر درب مغازه میسر‌ می‌شود. باید در مرحله طراحی این مورد را مد نظر بگیرید. استفاده از فونت‌های جدید و خلاقانه ممکن است در ظاهر متفاوت به نظر بیاید ولی درخواندن اسامی را دشوار‌ می‌کند. در طراحی تابلو سعی کنید خلاقیت و خوانا بودن تابلو را در تعادل نگه دارید.

· خلاقیت را چاشنی کار خود کنید.

در انتخاب تابلو مغازه خود از داشتن خلاقیت و هنجار شکنی نترسید. داشتن ایده‌های مختلف برای تابلو سبب می‌شود که توجه افراد زیادی به سوی آن جلب شود. امروزه این تنوع تنها محدود به طراحی تابلو سر درب مغازه نمی‌شود. با گسترش علم و فناوری، نمایشگر دیجیتال نیز به عنوان تابلو کاربرد دارد. تابلو LED امروزه به طور فزاینده ای به عنوان تابلو سر درب مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیفیت و وضوح بالای تصاویر سبب می‌شود که توجه افراد زیادی به تابلو led جلب شود. با داشتن تابلو LED می‌توانید به طور متنوع پیام‌های مختلفی را به اطلاع مخاطبان خود برسانید. با انجام تغییرات در برنامه پخش این نمایشگر دیجیتال، شما می‌توانید به یک تابلو ولی با تبلیغات بی نهایت دسترسی داشته باشید.

در پایان

تابلو سر درب مغازه اولین جزئی است که در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. جذابیت این تابلو سبب می‌شود که توجه افراد زیادی به سوی مغازه و کسب و کار شما جلب شود. این تابلو تبلیغاتی، به صورت شبانه روزی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد به همین دلیل، انتخاب آن باید با توجه به نوع کسب و کار باشد. دیاکو مرکز خرید تلویزیون شهری، تابلو روان، بیلبورد سه بعدی و هر نوع نمایشگرLED به حساب می‌آید. این مجموعه با سابقه بیش از 2 دهه در زمینه تولید انواع تابلو دیجیتالی، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای اطلاع از محصولات این مجموعه و قیمت هر کدام، می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال حافظ روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق