دریافت اکانت پرمیوم تلگرام با ارز دیجیتال


دریافت اکانت پرمیوم تلگرام با ارز دیجیتال

از زمان معرفی اکانت پرمیوم تلگرام، بسیاری از افراد به خاطر قابلیت‌های شگفت‌انگیز آن، درصدد پریمویم کردن حساب خود هستند. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که راحت‌ترین آن، خرید ارز دیجیتال اختصاصی تلگرام به نام تون کوین (Ton Coin) و نصب یک...

از زمان معرفی اکانت پرمیوم تلگرام، بسیاری از افراد به خاطر قابلیت‌های شگفت‌انگیز آن، درصدد پریمویم کردن حساب خود هستند. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که راحت‌ترین آن، خرید ارز دیجیتال اختصاصی تلگرام به نام تون کوین (Ton Coin) و نصب یک والت سازگار با آن است. در این مطلب، این موارد را آموزش می‌دهیم.

قابلیت‌های تلگرام پریمیوم

حتما هنگام چت کردن با دوستانتان در تلگرام و ارسال اموجی‌ها، مجموعه‌ای از اموجی‌های قفل‌شده را مشاهده کرده‌اید. این اموجی‌ها تنها از طریق پرمیوم کردن تلگرام قابل دسترسی هستند. اما این مورد تنها ویژگی حساب پریمویم این پیام‌رسان محبوب نیست. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در نسخه عادی شما می‌توانید تا نهایت 500 کانال را دنبال کنید، اما در نسخه پریمویم این تعداد به 1000 کانال افزایش یافته است.

  • در نسخه عادی و رایگان تا 3 حساب کاربری می‌توانید بسازید و به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید، اما در نسخه پرمیوم این تعداد به 4 حساب افزایش می‌یابد.

  • محدودیت ذخیره 200 فایل Gif در نسخه عادی به 400 فایل در نسخه پرمیویم افزایش یافته است.

  • در نسخه رایگان همچنین تا نهایت 5 چت را می‌توان پین کرد، اما این تعداد در نسخه پریمیوم 10 مورد است.

  • در نسخه پریمیوم امکان نوشتن بیو طولانی‌تر وجود دارد.

  • در این نسخه می‌توانید صدا را به متن هم تبدیل نمایید.

  • در این نسخه امکان ایجاد حداکثر 20 پوشه چت با حداکثر 200 چت وجود دارد.

  • برخلاف نسخه عادی، در حساب پرمیوم تلگرام پیام‌های تبلیغاتی در کانال‌ها برای شما دیگر نمایش داده نخواهد شد.

مراحل پرمیوم کردن اکانت تلگرام

همانطور که گفتیم، ساده‌ترین راه پرمیوم کردن تلگرام، خرید ارز دیجیتال تون کوین (TON Coin) و نصب یک کیف پول سازگار با آن است. از بین گزینه‌های موجود، ما کیف پول Tonkeeper را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دقت داشته باشید که طی کل فرآیند پریمیوم کردن تلگرام، حتما وی پی ان شما روشن باشد و صرفا از پروکسی‌های داخلی برای دسترسی به آن استفاده نکنید.

1. دانلود و نصب کیف پول TonKeeper

برای نصب این والت رمز ارزی، ابتدا وارد سایت آن به آدرس tonkeeper.com شده و نسخه اندروید، iOS، افزونه کروم یا فایرفاکس آن را دانلود کنید. در این مطلب، ما نحوه کار با نسخه اندروید این ولت را آموزش می‌دهیم.

  1. پس از دانلود و نصب، ابتدا باید یک والت جدید بسازید. البته اگر کیف پولی دارید که در آن رمز ارز تون کوین وجود دارد، می‌توانید آن را نیز بازیابی کنید. فرض ما این است که برای اولین بار در حال استفاده از این والت و ارز دیجیتال تن کوین هستید. برای این کار، گزینه “Get Started” و سپس “Set Up Wallet” را انتخاب کنید.

  2. در ادامه، روی “Create a New Wallet” ضربه بزنید تا وارد مراحل ساخت یک والت جدید شوید.

  3. سپس یک عبارت بازیابی 21 کلمه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که باید آن‌ها را به‌ترتیب نمایش‌داده‌شده و با املای درست روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید. برخی از افراد برای سادگی کار ترجیح می‌دهند از این کلمات اسکرین‌شات بگیرند یا با کپی و پیست کردن در فضای کامپیوتر آن‌ها را ذخیره کنند. از آنجایی که کامپیوتر و موبایل ما همیشه به اینترنت متصل هستند و امکان هک شدن آن‌ها وجود دارد، توصیه می‌کنیم این کار را نکنید. پس از یادداشت کردن این کلمات، روی “Continue” کلیک کنید.

  4. در ادامه، چند کلمه به صورت رندوم از بین کلماتی که نمایش داده شده بود انتخاب می‌شود و شما باید آن‌ها را در قسمت مربوطه وارد کنید.

  5. پس از وارد کردن کلمات، باید یک پسورد 4 رقمی برای والت‌تان بسازید.

در این مرحله، ساخت والت توکن کیپر به پایان می‌رسد و باید برای پرمیوم کردن تلگرام خود، رمز ارز Ton Coin خریداری کنید.

2. خرید ارز دیجیتال TON

برای خرید تن کوین می‌توانید از صرافی‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از صرافی‌های مناسب برای این کار، بیت 24 است که امکان خرید و فروش Ton Coin بدون کارمزد را برای شما فراهم کرده است. البته برای انتقال این رمز ارز به کیف پول تون کیپر، ملزم به پرداخت کارمزد تراکنش شبکه هستید که ارتباطی با صرافی بیت24 ندارد و به اعتبارسنج‌های شبکه TON پرداخت می‌شود.

پس از ساخت حساب کاربری و خرید رمز ارز تن در بیت 24 به آدرس bit24.cash، در کیف پول تون کیپر خود روی گزینه “Receive” کلیک کرده و این توکن‌ها را به آدرس نمایش داده شده ارسال کنید. برای اینکه بدانید چقدر باید رمز ارز تن کوین خریداری کنید، باید بگوییم که حساب‌های پریمیوم تلگرام به صورت 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله هستند که بین 5 تا 29 دلار قیمت دارند. البته برای انتقال این مقادیر باید کارمزد شبکه را نیز در نظر داشته باشید. بنابراین کمی بیشتر از قیمت اصلی حساب پرمیویم تلگرام به این والت ارز Ton Coin منتقل کنید.

دریافت اکانت پرمیوم تلگرام با ارز دیجیتال

3. پرمیوم کردن تلگرام

برای آخرین مرحله از خرید تلگرام پرمیوم در روشی که در این مطلب آموزش دادیم، باید از یک سایت ثالث استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از سایت fragment.com/premium است. در این وبسایت، علاوه بر خرید اشتراک پرمیوم تلگرام، امکان خرید یوزرنیم‌های خاص و شماره تلفن‌های مجازی برای این پیام‌رسان نیز وجود دارد.

  1. در ادمه، باید کیف پول تون کیپر خود را به این وبسایت وصل کنید. برای این کار، روی “Connect TON” و سپس “Connect Wallet” کلیک کنید. در ادامه، نام کاربری تلگرام خود را وارد نمایید تا حساب شما شناسایی شود.

  2. سپس از بین اشتراک‌های 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله، گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و روی “Gift Telegram Premium” کلیک کنید.

  3. در صورتی که اطلاعات نمایش داده شده درست بود، روی “Confirm” کلیک کنید.

    دریافت اکانت پرمیوم تلگرام با ارز دیجیتال

در این مرحله خرید تلگرام پرمیوم به پایان می‌رسد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!