مدیر فراری: سطح انتظارات در شروع کار خیلی بالا بود


فردریک واسر، مدیر تیم فرمول یک فراری پس از اینکه با فاصله کمی رده دومی را از دست داد بیان کرد تیمش انرژی خوبی را برای رفتن به زمستان جذب کرده است. واسر در فصل 2023 به تیم فراری آمد تا جانشین متیا بینوتو شود و موفق شد که عملکرد مناسبی را برای تیم...

فردریک واسر، مدیر تیم فرمول یک فراری پس از اینکه با فاصله کمی رده دومی را از دست داد بیان کرد تیمش انرژی خوبی را برای رفتن به زمستان جذب کرده است.

واسر در فصل 2023 به تیم فراری آمد تا جانشین متیا بینوتو شود و موفق شد که عملکرد مناسبی را برای تیم فراری بیاورد و تنها پیروزی غیر ردبولی فصل را به نام تیم مارانلویی ثبت کند.

فردریک واسر در مصاحبه ای بیان کرد:

فکر می کنم در فصلی که گذشت انرژی خوبی را داشتیم. مشکلات دوام و قابلیت اطمینان داشتیم و این فقط مسابقه آخر(ابوظبی) نبود که تعیین کننده جایگاه ما در جدول قهرمانی سازندگان بود. اما در کل من نکات مثبت را در نظر می گیرم و به نظرم ما داریم بهتر می شویم.

اگر به سه یا چهار رویداد آخر نگاه کنید، ما همیشه در ردیف اول بودیم و با ردبول می جنگیدیم که باید این رویکرد را در سال آینده حفظ کنیم.

سپس واسر در مورد اولین فصل خود با فراری در فرمول یک بیان کرد:

فکر می‌کنم سطح انتظارات در ابتدا کمی زیاد بود و وقتی به بحرین رسیدیم اوضاع خوب بود، اما بعد از آن در جده و غیره کار سخت شد، ما در این دوره از فصل لحظات بسیار سختی داشتیم.

پس از آن یک عقب گرد داشتیم، اما می توانم بگویم که پس از تعطیلات تابستانی، در هفت یا هشت مسابقه آخر بسیار عمکلرد خوبی داشتیم. ما همیشه در ردیف اول بودیم، همیشه برای پول پوزیشن می جنگیدیم و در دو یا سه مسابقه آخر با ردبول جنگیدیم.

در مجموع، مسائل مرتبط با قابلیت اطمینان سبب شد تا ما به رده دوم نرسیم. خوب است که برای فصل جا برای بهتر شدن داشته باشیم اما نمی خواهم خیلی خوشبینانه رفتار کنم. اما وقتیکه بخش آخر فصل را می بینید، فکر می کنم که باید این دینامیک را بسازیم.

حس و حال مثبت یک تیم مسابقه ای و انگیزه آن، صرفا با کسب نتیجه به دست می آید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی