پایان 10 ماه اسارت مرد مازنی از چنگال گروگانگیران مسلح + جزییات


پایان 10 ماه اسارت مرد مازنی از چنگال گروگانگیران مسلح + جزییات

حوادث رکنا: سرهنگ قیصری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از رهایی گروگان از چنگ آدم ربای مسلح پس از ۱۰ ماه تلاش بی وقفه کارآگاهان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی آدم ربایی مسلحانه فردی ۶۵ ساله در شهرستان سیمرغ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، فرد گروگانگیر اهل استان سیستان و بلوچستان، که در پی اختلافات مالی با یکی از بستگان فرد ربوده شده اقدام به ربایش وی کرده بود شناسایی شد.

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: در جریان رسیدگی به پرونده و در پی ربوده شدن فرد دیگری در شهرستان بابل و ناکامی متهم در دستیابی به خواسته خود، کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌های تازه‌ای از وی کسب کردند .

وی همچنین اظهار کرد: پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و عملیاتی و همچنین روش‌های نوین کشف جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرد ربوده شده از چنگ متهم رها و تحویل خانواده‌اش شد .

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، در خاتمه از دستگیری فردی در این ارتباط خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد.


پایان 10 ماه اسارت مرد مازنی از چنگال گروگانگیران مسلح + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آدم‌ربایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس