فیلم التماس های دختر تهرانی به شیطان موتورسوار / آزار سیاه داخل پارک + عکس و جزییات


فیلم التماس های دختر تهرانی به شیطان موتورسوار / آزار سیاه داخل پارک  + عکس و جزییات

حوادث رکنا: مرد شیطان صفت که پس از ربودن دختر جوان او را در یکی از پارک ها شمال تهران هدف نیت شوم خود قرار داده بود پس از 9 ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش رکنا: اسفند سال 1401 پس از ثبت شکایت دختر جوانی از مرد شیطان صفت بخاطر تهدید و تجاوز در شمال تهران تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات و دستگیری مرد آزارگر وارد عمل شدند.

به گفته این دختر جوان، مرد شیطان صفت در اتوبان صیاد شیرازی با تهدید چاقو او را سوار بر موتور کرده در حوالی انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال، بلوار ارتش(ازگل) با تهدید چاقو و به زور به داخل پارک کشانده و سپس او را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران پس از شنیدن اظهارات شاکی در نخستین‌گام با بررسی محل وقوع جرم و تصاویر دوربین های مداربسته موجود در محل توانستند تصویر این مرد شیطان صفت را بدست آورند که نشان داد متهم پس از سوار کردن دختر جوان در حالیکه چاقو به دست دشت در یک پارک خلوت و در ساعت خلوت صبحگاهی دختر جوان را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

در ادامه در حالی که سرنخی از این اقدام شیطانی در دست نبود قاضی پرونده با درخواست انتشار تصویر متهم به دنبال سرنخی از این مرد فراری بود.

تجسس های پلیسی برای دستگیری این مرد شیطانی ادامه داشت تا اینکه پس از 9 ماه مخفیگاه متهم ردزنی شد و اواخر هفته گذشته مرد شیطان صفت در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

فیلم التماس های دختر تهرانی به شیطان موتورسوار / آزار سیاه داخل پارک  + عکس و جزییات


فیلم التماس های دختر تهرانی به شیطان موتورسوار / آزار سیاه داخل پارک  + عکس و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!