دردسر بزرگ یک مقام سیاسی بلندپایه به خاطر بازی رونالدو+عکس


دردسر بزرگ یک مقام سیاسی بلندپایه به خاطر بازی رونالدو+عکس

پارسینه: فرماندار ژاپنی به خاطر تماشای بازی رونالدو به سوء استفاده از مقام خود متهم شده است.

دردسر بزرگ یک مقام سیاسی بلندپایه به خاطر بازی رونالدو+عکس
فرماندار ناگازاکی ژاپن با یک چالش بزرگ و جدی رو به رو شده است که دلیل اصلی آن به کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان مربوط می شود.
کنگو اویشی، فرمانادار ناگازاکی، با فشار افکار عمومی در ژاپن برای استعفا از سمت خود مواجه شده، به این دلیل که او از حضور در یک جلسه مهم مربوط به فرمانداران ژاپنی امتناع کرد تا به تماشای مسابقه فوتبالی که رونالدو در آن حضور داشت، بپردازد.
اویشی در زمانی که النصر عربستان، تیم کریستیانو رونالدو، در تابستان در شهر اوساکا ژاپن به مصاف پاری‌سن‌ژرمن رفت بلیت این مسابقه را با هزینه شخصی خرید تا به تماشای آن بپردازد، اما هزینه سفر و همچنین هزینه اقامت او برعهده دولت ژاپن بود. او در توجیه اقدام خود گفته که قصد داشته از رونالدو دعوت کند تا برای تبلیغ برای شهر ناگازاکی از او کمک بگیرد و این شهر را بیشتر به مردم جهان معرفی کند.
دردسر بزرگ یک مقام سیاسی بلندپایه به خاطر بازی رونالدو+عکس
این اقدام او جنجالهای زیادی را به همراه داشت چون آقای فرماندار با حضور در مسابقه فوتبال، جلسه بسیار مهمی را از دست داد که در آن مباحث پراهمیتی مثل کاهش نرخ زاد و ولد در ژاپن، کاهش جمعیت روستانشین و گرمای دمای جهان مطرح شده بود.
این موضوع نظرات را در فضای مجازی ژاپن برانگیخته است، به طوری که برخی از کاربران خواستار استعفای اویشی به دلیل سوءاستفاده از موقعیت خود شدند و برخی دیگر اصرار داشتند که فرماندار ازر ظرفیت حرفه ای خود برای تبلیغ ناکازاکی استفاده کرده است.
یکی از کاربران نوشت: «به عنوان فرمانداری که مناصب دولتی را بر عهده دارد، اولویت اول او باید تمرکز بر وظایفش باشد. اما او منافع خود را در اولویت قرار داد و استان ناکازاکی را در رده دوم قرار داد. کاری که او کرد اشتباه بود. او باید استعفا دهد.»
بازی دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و النصر، در تاریخ سوم مرداد در ژاپن برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی