دفاع تمام قداین آبی پوش سابق از یحیی: نباید همه چیز را سر یحیی خالی کرد!


دفاع تمام قداین آبی پوش سابق از یحیی: نباید همه چیز را سر یحیی خالی کرد!

پارسینه: بازیکن اسبق استقلال تهران گفت: مدیرعامل استقلال قاطعانه می‌گوید تخلفی نکرده است؛ رقبا اگر مدرکی دارند رو کنند.

دفاع تمام قداین آبی پوش سابق از یحیی: نباید همه چیز را سر یحیی خالی کرد!
به گزارش پارسینه و به نقل از اطلاعات آنلاین، استقلال تهران در دیداری خارج از خانه با فولاد روبرو می شود که سه امتیاز این بازی برای جواد نکونام اهمیت زیادی دارد. پیرامون این بازی، شرایط این روزهای استقلال، پرسپولیس و همچنین فساد در فوتبال ایران با «هاشم حیدری» پیشکسوت آبی ها گفت‌وگویی را انجام داده ایم.
حیدری در ابتدا درباره شرایط این روز‌های استقلال گفت: لیگ ما امسال جالب نبوده است و وقفه‌ها به آن ضربه زد. تیم‌ها باید چند بار بدنسازی می‌کردند و این را در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم. دربی که باید ابتدای لیگ برگزار می‌شد قرار است با وقفه برگزار شود، اما با همه این مسایل شرایط استقلال بهتر از بقیه مدعیان بوده است. این تیم می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.
وی در ادامه درباره دیدار امروز فولاد و استقلال اظهار داشت: همیشه بازی با تیم‌های انتهای جدول سخت‌تر است، چون آن تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند. فولاد امسال کمی هم بدشانسی آورده است. استقلال از نظر روحی خیلی خوب است. این تیم می‌تواند سه امتیاز را بگیرد، ولی کارش سخت است.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برای قضاوت کردن درباره عملکرد نکونام زود است. اگر از بعد نتیجه بخواهیم قضاوت کنیم خوب بوده است، اما در زمینه یارگیری تیم مشکلاتی داشته و در بحث بازیسازی کمبود مهره دارند. جا‌هایی که بازی گره می‌خورد ۵ تا پاس هم به هم نمی‌دهند.
بازیکن اسبق استقلال تهران درباره شرایط این روز‌های پرسپولیس گفت: من تعجب می‌کنم. آن‌ها پارسال سه جام بردند. چرا همه چیز را بهم می‌ریزند؟ این همان یحیی است. در اروپا لیورپول افت می‌کند، اما مربی اش ادامه می‌دهد. در پرسپولیس مدیرعامل و سرمربی هم را قبول ندارند. یحیی نتوانست مهاجم مورد نظرش بگیرد پس نباید همه چیز را سر یحیی خالی کرد. بهترین دستیار او یعنی کریم باقری را کنار گذاشتند و نتوانست کاری کند. فوتبال ما از آسیا عقب افتاده و فقط دنبال نتیجه هستیم. با چه شرایطی باید پرسپولیس صعود می‌کرد؟ این افت برای پرسپولیس طبیعی بود، اما باز هم اوج می‌گیرد.
وی گفت: شرایط این روز‌های پرسپولیس به نفع استقلال است، اما دربی حیاتی است. آن‌ها می‌آیند برای بردن و جبران ناکامی‌های اخیرشان. الان پرسپولیس زخم خورده و خیلی خطرناک است و اگر استقلال غفلت کند کار خطرناک می‌شود. این یکی از حساس‌ترین دربی‌های سال‌های اخیر خواهد بود و شاید هم پرتنش شود.
حیدری درباره فشار رقبای استقلال برای کسر امتیاز از این تیم به دلیل آنچه عبور از سقف بودجه خوانده می‌شود گفت: من نمی‌دانم این قانون چه شاخ و برگی دارد. از اول کاری بیخودی بود. الان دیر است. چرا زودتر اقدام نکردند یعنی در زمان ثبت قرارداد‌ها نگفتند کدام تیم‌ها تخلف کرده اند. وسط فصل زدن این حرف‌ها تمرکز تیم‌ها را برهم می‌زند. مدیرعامل استقلال که قاطعانه می‌گوید تخلف نکرده است. رقبا اگر مدرکی دارند رو کنند.
حیدری درباره کنار رفتن محمدرضا ساکت از راس باشگاه سپاهان گفت: او کارش را بلد بود و ارتباطات خوبی داشت. با رفتن او شاید سپاهان آسیب ببیند. نمی‌دانم فشار از کجا بوده که کنار رفته است.
وی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما نفرات باتجربه‌ای داریم، ولی از نظر سنی مشکل داریم. کارمان در جام ملت‌ها سخت است. ما روی کاغذ یکی از شانس‌ها هستیم برای قهرمانی، اما اینکه قاطعانه بگوییم قهرمان می‌شویم حرفی غیر منطقی زده ایم؛ منطق می‌گوید ما قهرمان نخواهیم شد، اما خب گاهی در فوتبال نتایجی غیر قابل پیش بینی اتفاق می‌افتد.
حیدری در پایان درباره کنار بودن خود نیز گفت: در این فوتبالی که کار دست غیر فوتبالی افتاده ما کنار باشیم بهتر است. فساد بیداد می‌کند. حتی نمی‌توانیم در لیگ دو کار کنیم، چون آنجا هم دلال‌ها حرف می‌زنند. برای مبارزه با این فساد عزم ملی لازم است که فعلا نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی