سه هنرمند مشهور ایرانی که سرطان خون دارند


سه هنرمند مشهور ایرانی که سرطان خون دارند

هنرمندان مشهور ایرانی که به سرطان خون مبتلا هستند.

هنرمندانی که سرطان خون دارند

سه هنرمند مشهوری که مبتلا به سرطان خون هستند:

  • حمید هیراد
  • محمد شیری
  • مجتبی پوربخش

سرطان خون هنرمندان

در سال 1398 حمید هیراد در گفت‌وگو با محمدعلیزاده روی آنتن زنده شبکه ۵ در برنامه «بهار جان»، از درگیری ۳ ساله‌اش با بیماری‌ سرطان گفت.

حمید هیراد در پاسخ به این سوال که چرا همان زمان خبر ابتلا به این بیماری را رسانه‌ای نکردی گفت: «ذات من و قلب من طوری است که اصلا دوست ندارم خبر بدی را به کسی بگویم و نمی‌خواستم با این خبر کسی را ناراحت کنم.»

او سپس از ویدئویی گفت که در همان زمان منتشر شد؛ از پلی‌بک خواندنش در یک کنسرت، ویدئویی که انتقادات فراوانی را روانه این خواننده پاپ کرد. او برای اولین بار درباره دلیل پلی‌بک خواندنش روی صحنه کنسرت شیراز چنین گفت: «در آن شرایط که آن اتفاق افتاد، از زمانی که این خبر را به من دادند، من شروع به شیمی درمانی کردم . دو، سه ساعت قبل از آن اتفاق، حال من بد شد. هیچ‌کس نمی‌دانست من چه مشکلی دارم و اصلا نمی‌خواستم بگویم این بیماری را دارم و نمی‌توانستم سه ساعت مانده به کنسرت آن را لغو کنم. دکتر به من گفت نمی‌توانی قسمت بالای صدایت را بخوانی؛ به مغزت فشار می‌آید. در یک قسمت از یک ترک، این اتفاق افتاد و اولین و آخرین بار در کنسرت‌های من رخ داد.»

محمد شیری سرطان خون

در سال 1400 ، محمد شیری در یک برنامه تلویزیونی گفت: . ۲ سال پیش سر سریال «دو قلوها» به طور اتفاقی متوجه این موضوع شدم. صبح قبل از رفتن سر فیلمبرداری از خواب بیدار شدم و دیدم پاهای من تاول زده است. پس از آن به بیمارستان و متخصص پوست مراجعه کردم که دکتر به من گفت تاول به دلیل بیماری زونا است و با مصرف پماد برطرف می‌شود، اما گلبول‌های سفید تو بالا است و حتما باید دکتر خون بروی، سپس پیش یکی از دوستان پزشک و متخصص خون رفتم و با انجام آزمایش مشخص شد سرطان خون دارم.

مجتبی نوربخش سرطان

در سال 1401 مجتبی پور بخش مجری و تهیه کننده سابق شبکه ورزش با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که حدود دو سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند. با انتشار برگه‌ای از آزمایش خود درباره روند بیماری صعب العلاجش برای کاربران توضیحاتی داده است.

او در این یادداشت نوشته که یکی از دلایل فرار کردنش از آزمایش و درمان این است که دانستن حقیقت روحیه‌اش را بد می‌کند، به همین دلیل ترجیح می‌دهد همیشه از وضعیت بیماری خود بی‌اطلاع باشد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...