اینفوگرافیک محدودیتهای حاکمیت غذایی فلسطین


حاکمیت غذایی، یکی از ستون های عدالت زیست محیطی و حق مردم برای داشتن غذای سالم و مناسب است که از طریق روش های سازگار با محیط زیست و با رویکرد پایدار تولید شده و بیانگر حق آنها برای تعریف سیستم های غذایی و کشاورزی خودشان است....

حاکمیت غذایی، یکی از ستون های عدالت زیست محیطی و حق مردم برای داشتن غذای سالم و مناسب است که از طریق روش های سازگار با محیط زیست و با رویکرد پایدار تولید شده و بیانگر حق آنها برای تعریف سیستم های غذایی و کشاورزی خودشان است. حاکمیت غذایی کلید پایان دادن به گرسنگی، ناامنی غذایی، فقر و آسیب های زیست محیطی بوده که توسط استعمار و کشاورزی صنعتی تداوم یافته است تحت سیستم آپارتاید رژیم صهیونیستی، تولیدکنندگان فلسطینی در حوزه غذا، با مصادره زمین های خود، آوارگی اجباری، محرومیت از آزادی رفت و آمد حملات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان و محدودیت دسترسی به بازارها که منجر به ناامنی غذایی و نابودی نسل های میراث کشاورزی فلسطینیان در هلال حاصلخیز شده، مواجه هستند.

اینفوگرافیک محدودیتهای حاکمیت غذایی فلسطین

در صورتی که سازمان یا شرکت شما نیاز به طراحی یک اینفوگرافیک جذاب و متفاوت دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل