انتقاد تند سوارز از عملکرد بارسا


انتقاد تند سوارز از عملکرد بارسا

پارسینه: لوئیس سوارز از اینکه بارسلونا رقابت برای جذب اندریک را به رئال باخت، ابراز تاسف کرد.

انتقاد تند سوارز از عملکرد بارسا
اندریک در دو ماه اخیر رشد قابل توجهی در ترکیب پالمیراس داشت و با گل‌های تعیین کننده‌اش نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ برزیل داشت. اندریک که از تابستان به رئال ملحق خواهد شد، در 17 سالگی حالا دو قهرمانی لیگ برزیل را کسب کرده و امسال با یازده گل بهترین گلزن تیمش نیز شد. یکی از گل‌های او برترین گل فصل نیز انتخاب شد.
بسیاری منتظر ورود او به رئال هستند و اخیرا آاس نوشت که رئال شماره 9 را برای او کنار گذاشته است.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، که یک سال اخیر برای گرمیو بازی می‌کرد، به خوبی با اندریک آشناست. او در مصاحبه با ESPN از اینکه بارسا نتوانست اندریک را جذب کند، ابراز تاسف کرد و گفت: «واضح است که دوست داشتم اندریک به بارسلونا برود و نه رئال. ولی او خودش تصمیم گیرنده است و احساس کرد در رئال بیشتر از فوتبال لذت خواهد برد. متاسفم بارسلونا نتوانست او را به خدمت بگیرد. معتقدم فوتبال‌دوستان هم از تماشای بازی های اندریک و توانایی های او لذت خواهند برد.»
سوارز ادامه داد: «اندریک یک ستاره بسیار جوان است و اولین قدم‌های بزرگش در فوتبال را بر می‌دارد. کاری که اخیرا انجام داد، باورنکردنی بود. پیوستن به رئال، رسیدن به پیراهن تیم ملی برزیل و قهرمانی با پالمیراس همگی رویایی بودند. او می‌تواند برای سال‌های زیادی یک ستاره بزرگ باشد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!