جاسازی 112 کیلو حشیش در کمد دیواری زوج جوان


جاسازی 112 کیلو حشیش در کمد دیواری زوج جوان

حوادث رکنا: زوج جوان که 112 کیلوگرم حشیش را در کمد دیواری خانه‌شان جاساز کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از طریق منابع خبری و اطلاعاتی متوجه فعالیت‌ یک زن و شوهر جوان در امر فروش موادمخدر در شرق تهران شده و رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در جریان بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران مشخص شد که این زوج با اجاره کردن یک منزل مسکونی در منطقه مسعودیه تهران اقدام به توزیع گسترده موادمخدر کرده‌اند که ضمن هماهنگی با مقام قضایی مجوز عملیات دریافت شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: سرانجام مأموران روز جمعه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی هردو متهم را در مخفیگاه‌شان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۱۲کیلوگرم مخدر حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در کمد دیواری خانه جاساز شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو متهم به همراه پرونده و موادمخدر کشف شده به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.


جاسازی 112 کیلو حشیش در کمد دیواری زوج جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قاچاق

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط