تکمیل رانندگان فرمول یک 2024 بعد از تمدید لوگان


تیم فرمول یک ویلیامز اعلام کرد که راننده آمریکایی آن ها یعنی لوگان سارجنت صندلی خود را در سال 2024 حفظ خواهد کرد و با این تیم ادامه خواهد داد. سارجنت که در مسابقات فرمول 4، فرمول 3 و فرمول 2 به پیروزی هایی رسیده و پس از آن به فرمول یک وارد شده،...

تیم فرمول یک ویلیامز اعلام کرد که راننده آمریکایی آن ها یعنی لوگان سارجنت صندلی خود را در سال 2024 حفظ خواهد کرد و با این تیم ادامه خواهد داد.

سارجنت که در مسابقات فرمول 4، فرمول 3 و فرمول 2 به پیروزی هایی رسیده و پس از آن به فرمول یک وارد شده، سال اول سختی را در تیم ویلیامز داشت.

این جوان 22 ساله با بهبود عملکرد خود در نیمه پایانی سال، ویلیامز را راضی کرد تا او را برای فصل بعد انتخاب کنند تا در کنار الکس آلبون رانندگی کند.

سارجنت در طول سال 2023 تنها یک امتیاز کسب کرد که با 27 امتیازی که هم تیمی اش آلبون به دست آورد، برای کسب رده هفتمی در جدول سازندگان برای ویلیامز کافی بود.

طبق بیانیه ویلیامز که در بعد از ظهر جمعه منتشر شد:

سارجنت سرعت مورد نیاز برای عملکرد در بالاترین سطح را نشان داده است.

لوگان از اینکه ویلیامز به او این فرصت را داده نهایت تشکر و قدردانی را کرده است. جیمز وولز، مدیر تیم ویلیامز نیز در مورد تصمیم خود برای حمایت از سارجنت گفته است که:

از اینکه قرار است با لوگان در سال 2024 ادامه دهیم خوشحالم. او مهارت فوق‌العاده‌ای را در شرایط تحت فشار نشان داده که به همین دلیل برای تیم ما مناسب است.

ما به توانایی‌های او اعتماد داریم و معتقدیم که با هم می‌توانیم در فصل آینده به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست پیدا کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت