تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه 12 آذر+ شاخص آلودگی هوا


تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه 12 آذر+ شاخص آلودگی هوا

تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه 12 آذر / آیا مدارس اصفهان فردا 12 آذر تعطیل است؟

تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه 12 آذر

وضعیت آلودگی هوای امروز و تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 12 آذرماه 1402

تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه 12 آذر+ شاخص آلودگی هوا

روز گذشته شاخص الودگی هوای اصفهان 132 و به همین دلیل مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری شدند .

هفته ای که گذشت شهر اصفهان آلودگی بسیاری را تجربه کرد . اگر سطح آلودگی هوا به همین منوال ادامه یابد کار برای دایر شدن مدارس برای فردا سخت خواهد بود و احتمال زیاد تعطیلی به فردا هم خواهد رسید.

آیا مدارس اصفهان فردا یکشنبه تعطیل است ؟

باید تا پایان روز منتظر ماند تا کارگروه مربوطه تشکیل شده و با بررسی سطح آلودگی هوای اصفهان در مورد تعطیلی مدارس اصفهان برای روز بعدی تصمیم گیری شود.

شهردار اصفهان علی قاسم‌زاده امروز _شنبه یازدهم آذر_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به آلودگی هوای شهر اصفهان اظهار کرد: شرایط هوایی مناسبی در شهر اصفهان نداریم؛ آب زاینده‌رود نیز بسته شد و مردم این اندک دلخوشی را از دست دادند که امیدوارم با درایتی، منابع آلایندگی در شهر و استان اصفهان مدیریت شود و چاره‌ای اساسی برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

وی افزود: شهرداری نیز در حد ظرفیت و استعداد خود اقداماتی را برای کاهش آلودگی هوا آغاز کرده است که ارتقای کیفیت گازوئیل مصرفی اتوبوس‌ها و پیگیری حمل‌ونقل پاک از جمله این موارد است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه کشور چین و شهر پکن در حال آزمایش اقدام جدیدی هستیم که اگر بازخورد مثبتی داشته باشد، می‌تواند در نصف‌جهان نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ در واقع تجهیزاتی روی یک خودروی نیسان، سوار می‌شود و سر بعضی از چهارراه‌ها از طریق پودر آبی که در هوا منتشر می‌کند، این ذرات معلق جذب آب می‌شود و روی زمین فرود می‌آید تا از مشکلات ریوی و تنفسی شهروندان جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در ۱۲ هزار نقطه شهر پکن این تکنولوژی در زمان آلودگی هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد و به تلطیف هوای آن شهر کمک می‌کند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟