انواع سرم اوردینری


سرم های اوردینری محصولات غلیظی هستند که به لایه زیرین پوست یعنی لایه پوستی پایینی نفوذ می کنند. به همین دلیل بر کاهش روند پیری پوست بسیار مؤثر هستند.آنها مواد فعال مورد نیاز پوست را تامین می کنند. بنابراین بهتر است سرم های اوردینری را با توجه به...

سرم های اوردینری محصولات غلیظی هستند که به لایه زیرین پوست یعنی لایه پوستی پایینی نفوذ می کنند. به همین دلیل بر کاهش روند پیری پوست بسیار مؤثر هستند.

آنها مواد فعال مورد نیاز پوست را تامین می کنند. بنابراین بهتر است سرم های اوردینری را با توجه به نیاز پوستی انتخاب کنید و نتایج قابل مشاهده ای را تجربه کنید.

انواع مختلفی از محصولات اوردینری وجود دارد که بسته به مشکل و ساختار پوست ارائه می شود. سرم های مختلفی برای هر مشکلی مانند خشکی، کم آبی، چین و چروک، لک، از دست دادن قابلیت ارتجاعی، آکنه وجود دارد.

در روند مراقبت از پوست، سرم ها به پوست کمک می کنند تا سلامتی خود را بازیابند و بافتی درخشان و شفاف به دست آورند.

سرم پوست چیست؟

سرم ها حاوی مواد معدنی مختلف، ویتامین ها و مواد بازسازی کننده سلول هستند. به دلایلی مانند استرس، خستگی، آفتاب و پیری، با خاصیت تقویت کنندگی از درون به پوست کمک می‌کند سالم‌تر به نظر برسد. زیرا تا لایه های پایینی پوست وارد می شوند.

تا زمانی که از انواع سرم اوردینری برحسب نوع پوست خود استفاده کنید، پوست شما سالم تر از قبل خواهد بود، با چین و چروک کمتر، افتادگی کمتر و لکه های کمتر؛ زیرا سلول ها حمایت لازم را دریافت می کنند. سرم به سلول هایی که در برابر استرس و سوء تغذیه ضعیف شده اند، قدرت می بخشد.

سرم های اوردینری بسته به ترکیباتشان فواید متفاوتی دارند. سرم هایی وجود دارند که حاوی موادی مانند ویتامین C، سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری، سرم نیاسینامید اوردینری و رتینول به آبرسانی و حذف آکنه و لک کمک می کنند و برخی مانند سرم پیلینگ اوردینری به لایه برداری پوست کمک شایان توجهی می کنند.

به طورکلی فواید انواع سرم های صورت به شرح زیر است:

• پوست را مرطوب می کنند

• باعث کاهش به کاهش چین و چروک و خطوط ریز می شوند

• به از بین بردن لکه ها و جای زخم کمک می کنند.

• پوست را حجیم تر می کنند.

• انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهند

• پوست را سفت تر نشان می کنند

• رنگ پوست را یکنواخت و روشن می کنند

• پوست را صاف تر و سالم تر می کنند

• به تجدید سلول های پوست کمک می کنند

سرم پیلینگ اوردینری

انواع سرم اوردینری

اگر به دنبال راهی موثر برای بهبود پوست خود بدون صرف هزینه زیاد برای درمان ها یا محصولات گران قیمت هستید، محلول لایه برداری سرم پیلینگ اوردینری با AHA + BHA می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

محلول لایه‌بردار اوردینری با AHA 30% + BHA 2%، یک لایه‌بردار شیمیایی قوی است که به پوست کمک می کند ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، منافذ بزرگ، جوش‌های سرسیاه و لکه‌ها را کاهش دهد و روشن‌تر و صاف‌تر شود.

این سرم یک درمان قدرتمند و یک لایه بردار قوی است که حاوی۳۰% اسیدهای آلفا هیدروکسی به شکل اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک، اسید تارتاریک و اسید سیتریکو ۲% بتا هیدروکسی اسید به شکل اسیدسالیسیلیک می‌باشد.
ترکیب سرم پیلینگ اوردینری به گونه ای است که با مشتقات فلفل تاسمانی، تحریکات ناشی از مصرف اسید را کاهش می‌ دهد، ویتامین B5 به التیام پوست کمک می کند، در حالی که آلوئه ورا در آن پوست را تسکین می دهد.

شکل متقابل پلیمری از هیالورونیک اسید (کراس پلیمر هیالورونات سدیم) می تواند پنج برابر مقدار آب را نسبت به هیالورونیک اسید معمولی متصل کند.

درواقع این محصول، شبکه ای برای بازسازی و مرطوب کردن پوست ایجاد می کند.
این سرم لایه بردار، برای افرادی که پوست چرب دارند ایده آل است زیرا تولید سبوم را کاهش می دهد.

کسانی که دارای پوست مستعد آکنه هستند متوجه خواهند شد که با لایه برداری لکه ها و منافذ مسدود شده و همچنین هایپرپیگمانتاسیون، التهابات، اسکار و آکنه پوست صورت را هدف حمله قرار می دهد.

این درمان بر پایه آب است، دارای بافت سرمی و به رنگ قرمز تیره است که می تواند کمی ترسناک به نظر برسد، اما برای به دست آوردن نتایج موثر فقط به مقدار کمی از این سرم نیاز دارید.

توجه به این نکته ضروری است که این سرم به شکل ماسک لایه بردار قابل شستشو است.
توجه: هنگام استفاده از محلول لایه بردار اوردینری AHA 30% + BHA 2% باید هر روز از کرم ضد آفتاب برای محافظت در برابر آسیب های خورشید استفاده کنید، زیرا AHA ها پوست شما را نسبت به قرار گرفتن در معرض نور خورشید حساس تر می کنند.

برای بهترین نتیجه، هر روز از یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید تا از پوست خود در برابر آسیب های خورشید محافظت کنید.

اگر پوست حساس، آسیب دیده یا آسیب دیده دارید، نباید از این لایه بردار استفاده کنید.
مانند هر محصول جدید مراقبت از پوست، قبل از استفاده از این محصول برای اولین بار روی صورت خود، حتما تست کنید.

سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری یک سرم پرفروش از محصولات اوردینری است. نیاسینامید ۱۰% + روی ۱% که برای کمک به پاکسازی پوست های احتقانی و به حداقل رساندن ظاهر و شدت لک ها تولید شده است، برای پوست های چرب و مستعد لک بسیار ضروری است.

درمان با این محصول، به دلیل عملکرد بالا که با ویتامین ها و مواد معدنی غنی شده است، می تواند به تغییر بافت پوست ناهموار کمک کند. این سرم همچنین به درمان های دیگر کمک می کند تا برای داشتن پوستی شفاف تر و کم تراکم تر عمل کنند.

نیاسینامید که با نام ویتامین B3 شناخته می شود و روی موادی هستند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند.

این مواد در روتین مراقبت از پوست برای رفع احتقان پوست و متعادل کردن سطح سبوم مفید هستند. ترکیب این دو ماده قوی با کاهش باکتری های روی پوست، تنظیم تولید چربی و به حداقل رساندن ظاهر منافذ به مبارزه با لک ها کمک می کند.

نیاسینامید توانایی حفظ رطوبت پوست را بهبود می بخشد. در عین حال سیستم دفاعی طبیعی پوست را تقویت کرده و پوست آسیب دیده از لک و احتقان را تیز ترمیم می کند.

غلظت بالای نیاسینامید و روی در این نمونه از سرم های اوردینری، به پاکسازی پوست صورت و کم کردن ظاهر جوش ها کمک می کند.

سرم نیاسینامید اوردینری ۱۰% + روی ۱% برای افرادی که پوست چرب و مستعد لک دارند در نظر گرفته شده است. این سرم شفابخش می تواند به کاهش شدت و دفعات جوش ها کمک کند و در عین حال سطح چربی را متعادل کند.

سرم نیاسینامید یک محصول درمانی عالی برای کمک به بهبود ظاهر لک ها است، زیرا این سرم با از بین بردن باکتری های ایجاد کننده لک به کاهش شدت و دفعات جوش ها کمک می کند.

همچنین به تعادل تولید سبوم و به حداقل رساندن منافذ بزرگ کمک می کند. همه این اقدامات می تواند به طور چشمگیری ظاهر پوست مستعد لک را بهبود بخشد.

برای کمک به جای زخم و رنگدانه، نیاسینامید بهتر است در روتین مراقبت از پوست در کنار ویتامین C و رتینول استفاده شود.

فرمول نیاسینامید ۱۰% + روی ۱% ما یک سرم مبتنی بر آب است که روشنایی پوست را افزایش می دهد، صافی پوست را بهبود می بخشد و منافذ پوست را به مرور زمان تقویت می کند.
پوست را با تقویت محافظت پوستی در کمتر از ۷ روز آبرسانی می کند و پس از ۸ هفته به پوستی صاف تر می رسد.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری یک سرم سبک برای آبرسانی مجدد پوست در سطح چند عمق است.
این سرم فوق‌العاده خالص، ۳ نوع اسید هیالورونیک در اندازه‌های مولکولی مختلف را با ویتامین B5 ترکیب می‌کند تا آبرسانی ماندگار و حجیم‌ شدن پوست را در تمام سطوح درم ارائه دهد. حفظ رطوبت، استحکام سد چربی و هیدراتاسیون سطح پوست همگی بهبود یافته و منجر به پوستی صاف تر، نرم تر و سالم تر می شود.
هیالورونیک اسید تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود، آب جذب می کند. ویتامین B5 آن با تثبیت عملکرد مانع آلودگی پوست شده و با تحریک رشد بافت قوی تر، پوست خشک و آسیب دیده را آبرسانی و التیام می بخشد.
سرم های اوردینری از یک برند مراقبت از پوست منحصر بفرد و ممتاز با قیمت اقتصادی و چشمگیر است. مواد تشکیل دهنده این سرم عالی هستند، بنابراین می توانید با خیال راحت با مشکلات پوست خود مقابله کنید. محصولات را بر اساس نیازهای خود انتخاب و ترکیب کنید تا یک روال مراقبت از پوست شخصی داشته باشید.
اسید هیالورونیک ۲% + B5 با فرمولی بدون روغن، آبرسانی طولانی مدت به پوست شما می دهد. ترکیب سرم هیالورونیک اسید اوردینری به حفظ رطوبت بر روی پوست کمک می کند تا پوستی صاف و صاف با احساس شادابی و شبنم داشته باشید.
پوست شما را آبرسانی می کند و آن را صاف و شفاف می کند.
سرم هیالورونیک اسید اوردینری به لطف ترکیبی از اسید هیالورونیک و ویتامین B5، آبرسانی عمیق و درخشندگی پوست را برای شما به ارمغان می آورد.
برای انواع پوست مناسب است و به دلیل داشتن ویتامین B5، به پوست آبرسانی بالا و طولانی مدتی می دهد.
چند قطره را صبح و شب قبل از کرم روی صورت بمالید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن